Onderzoek zwangerschapsdiabetes

ik heb die test ook gehad en helaas heb ik wel zw diabetes.. ik ben inmiddels al een paar weken aan het prikken, 3 keer per dag snel werkende insuline en 1 keer voor de nacht langwerkende... helaas heb ik het nog steeds niet onder controle vanmorgen had ik zelfs een veel te lage suikerspiegel, zweten, trillen en zo ik voelde me echt heel rot gelukkig werkte de witte chocola erg goed (k stond net in een winkel) maar best wel vreemd als je lichaam ineens raar doet.... sterkte met jullie testen en ik hoop dat jullie het allemaal niet hebben!!!
 
Jeetje wat heftig zeg! Hoop dat je het snel onder controle krijgt! Wat zijn precies (naast wat je beschrijft) de klachten en hoe en wanneer kwam je er achter of merkte je de klachten?
Ik ben nu 27 weken en vind het eigenlijk vreemd dat ik die test niet krijg!
Krijg wel een extra groeiecho met 30 en 34 weken...
 
@kristelj: dan heb je het wel heel heftig volgens mij. Normaal gesproken kan zw diabetes al in de hand gehouden worden met een aangepast dieet. Over zelf insuline prikken is niet gesproken...
Nouja, afwachten maar.
 
@Yvanka Ja heb ik de vorige zwangerschap ook gehad maar nu was dat niet voldoende :(
@ Lince het enige waar ik het verder aan merkte is soms moe maar ja dat ben je in de zwangerschap zowiezo wel vaak en veel dorst.. En doordat ik het in de vorige zwangerschap ook had ben ik heel regelmatig getest en zo zagen we deze keer mn waarden langzaam opklimmen en waren we er dus snel bij.
 
Terug
Bovenaan