<p>Hallo allemaal ! Ik denk kom ook weer eens even kijken hier en even checken of meerdere mamma’s dit herkennen!</p><p>Onze dochter over ruim een maand 2 jaar maakt opeens en spelletje van slapen s avonds ze gaat gewoon prima naar bed maar ze is zo lang wakker soms gisteren sliep ze 22.00 terwijl ze er 20.00 in lag. Ze daagt ons ook erg uit door elke keer soort nep te huilen in de hoop dat we komen.. soms gaan we uiteindelijk even kijken als dat lang aanhoudt maar de laatste dagen als we dat doen gaat ze daarna alleen maar meer huilen. Het is echt een soort spelletje wat ze ervan maakt voor de rest is ze ook snel op al haar speelgoed uit gekeken wilt alles maar heel even doen terwijl ze altijd super kon spelen en ze wilt de hele dag door eten haha en ook heel erg om de tv!!! Herkenbaar ?</p><p>Voor de rest is het een super vrolijke meid die het erg leuk vind om lekker gek te doen en ze kan vrij druk zijn. Slapen overdag gaat top en s avonds als ze eenmaal slaapt ook ze is wel een vroege vogel maar dat zit er altijd al in.</p><p>Ik ben erg benieuwd hoe jullie kleine peutertjes het doen ? En of jullie dit gedrag ook herkennen ? <br />Ik werk zelf in de kinderopvang dus daar zie ik heel veel herkenning maar dat is toch anders dan de mamma’s er eens over te spreken ?</p><p> </p>