Ondeugende peuter !

Haha nee mijn ouders en schoonouders trokken dat ook niet meer ?
Fijn dat de driftbuien op een laag pitje staan. Het kunnen soms zon dramaqueens zijn ?
Mijn zoontje willen we na de zomervakantie naar de peuterspeelzaal brengen. Ik merk dat hij er aan toe is. Ook wat betreft de sociale contacten. Hij gaat verder ook niet naar de opvang. Hier kon hij helaas ivm het financiële kostenplaatje niet naar toe.
Dus ben wel benieuwd straks! Het is wel een supersociale kind, dus dat gaat goed komen! 
 
Laatst was hij aan t spelen met een meisje (dochtertje van vriendin) van 4 maanden ouder. Zij pakte de hele tijd zijn speelgoed af, maar liet zich dit ook echt gebeuren. Durfde niet van zich af te bijten. Dat zijn dingetjes waar je echt merkt dat hij niet naar de opvang gaat. Je zult bij jouw meisje wel bij veel dingetjes kunnen zien dat ze naar de opvang gaat, of niet?
 
Ja super dat hij dan wel straks naar de peuterspeelzaal gaat. 1 of 2 ochtendjes?
Ahhh ja dat is dan soort sneu ook he dat ze dat laten gebeuren als iemand wat afpakt. En het hoort erbij maar beetje tegen gas zou dan wel fijn zijn als je ziet dat hij dat durft te geven.
Ja ik merk zeker dat ze naar de opvang gaat en ze laat niks van haar afpakken ook af en toe echt een kleine kat hoor!
Gelukkig is ze niet van andere kindjes pijn doen ofzo heel soms een klein duwtje maar dat vind ik echt niet goed als ik dat zie dus daar wijs ik haar ook echt op!
En ze speelt ook veel met andere kindjes want in onze vrienden groep barst het van de kleine kinderen dus bijna overal waar ik een bakkie mee doe is een ander kindje bij dus dat is ook erg leuk!
Is dat bij jullie ook ?
 
Ja is wel sneu, maar ja, hij moet dat ook leren! Hij gaat dan 2 ochtenden! Meteen volke bak haha!
 
De vriendengroep van ons hebben al allemaal oudere kinderen, dus dat schiet niet op haha.
Maar mijn 2 beste vriendinnen hebben allebei n kindje. Iets jonger wel, 6 en 8 maanden jonger dan mijn zoontje en allebei meisje. Een andere vriendin heeft een meisje van 4 maanden ouder, daar speelt hij ook heel geregeld mee. En mijn broer heeft n dochtertje van net 1 die ziet hij ( eindelijk weer) wekelijks bij mijn ouders. Allemaal meiden om hem heen?
Daarom is het ook wel leuk als hij naar het peuterklasje gaat, kan hij even op n andere manier spelen met de jongens ?
Maar hij komt op zich wel aan zijn sociale trekken ?
 
En dan zijn ze alweer bijna 2!! Pffff, niet normaal hoe snel dat t gaat...?
Ik heb al bijna de kado’s bij elkaar van iedereen haha?
Is helemaal niks voor mij, ben normaal van het laatste moment nog alles ?
 
Jij al ideeën wat je je dochtertje gaat geven?
 
Terug
Bovenaan