A
Anoniem
Guest
Sinds 4 maanden zijn wij trotse papa en mama. Maar het is allemaal zo onduidelijk voor me wanneer we weer kunnen gaan proberen. Zal uitleggen hoe dat komt. Toen we begonnen voor de eerste had ik n heel onregelmatige cyclus. Uiteindelijk zijn we toen bij gyn terecht gekomen. Deze ontdekte dat ik net zwanger was. We willen graag dat er weinig leeftijdsverschil is tussen onze kindjes. Ben sinds de bevalling nog niet ongi geweest. Ik heb 3 maanden volledige borstvoeding gegeven. Toen nog 3 weken combinatie bv en fv. Nu sinds week alleen nog fv. Eerst 2 maanden heb ik wel minipil genomen. Nu hebben we sinds ik gestopt ben met die pil pas een paar keer sex gehad, omdat ik het behoorlijk eng/pijnlijk vond. Gelukkig gaat het iedere keer beter, dus dat komt wel allemaal wel goed. Weet dat veel vrouwen na de bevalling pas na maanden ongi worden. Maar die onzekerheid. Wordt daar dus helemaal gestoord van. Heb geen zin om steeds te gaan testen, want die teleurstelling steeds, dat trek ik niet. Bij de eerste zwangerschap kwam de gyn er door een bloedtest achter dat ik zwanger was. Zelf had ik ook getest, maar dus negatief. Maar als ik niet test, blijk ik later misschien al weken zwanger. Dus nu weet ik het gewoon even niet meer. Zijn er meiden die in hetzelfde schuitje zitten/zaten?
Alvast bedankt Linda
Alvast bedankt Linda