Onduidelijke cyclus

Hoi,

Eventjes nog een vraag hoe lang duurde het bij jou de eerste keer dat je gestopt was met de pil om ongi te worden?
En je hebt ook geen idee waar het aan kan liggen.
Ik heb namelijk de pil maar 1 week geslikt en toen gelijk gestop i.p.v. de strip helemaal afte maken.

Groetjes,
Maria

Maria,

Waarschijnlijk is je vraag nu voor Miranda bedoeld. Want ik had daar al op geantwoord, bij mij duurde het de eerste keer 35 dagen en daarna werd het nog onduidelijker. Mij lijkt juist omdat je de pil maar 1 week geslikt hebt het wat anders is voor je lichaam. Je hebt dan nog net geen eisprong gehad, dus meteen naar een paar dagen ongi is mogelijk, maar hoeft niet. Waarom bel je niet even naar je huisarts of assistent. Zeg je gewoon wat er aan de hand is en of hun weten wat er kan zijn. Zou ik gewoon doen, is beter als je zo druk maken. Hoe meer stress, hoe langer het kan duren.

Succes

Hoi Linda,

Ik heb gisteren al gebeld en me dokter is op vakantie en de vervangde dokter zegt alleen maar afwachten.
Nog een vraag en als je niet ongi wordt en je hebt wel gemeenschap kan je dan zwanger worden?
Want als je doorzichtige draaderige slijm hebt is dat dan de eisprong of iets anders???

Groetjes,
Maria

Zolang je niet ongi wordt maak je kans op een zwangerschap. Omdat je nu niet weet hoe je cyclus in elkaar zit, zou je ook niet precies weten wanneer je eisprong is. Heel onduidelijk dus. En volgens mij heb ik inderdaad gelezen dat wit draderig slijm rond je eisprong is. Vervelend he, zulke situaties.

Hoi Linda,
Het is inderdaad een beetje vervelend maar ik ben toch wel en beetje opgelucht want ik dacht als ik niet ongi wordt dan kan ik ook niet zwanger worden. en voordat je eisprong is dan ben je 2 dagen ervoor het vruchtbaarst toch???
En weet je wat de betekenis is van geel draaderige slijm??/

groetyjes, Maria

Helaas Maria, ik weet niet wat de betekenis van geel is. Heb mijn info ook hier opgedaan. Balen hoor, dat je vervangende arts je laat wachten, maar ja weet ook niet wat hij/zij anders zou kunnen doen. Weet niet precies of je nu 2 dagen voor of 2 dagen na je eisprong het vruchtbaarst bent. Wij klusten altijd gewoon om de dag, zaten we altijd wel ergens rond de goede tijd hahaha. Maar was geen verplicht nummertje hoor, zo voelde het voor ons beide niet.

Hoi Linda,

Bedankt voor de informatie, maar vindt jij dat ik toch nog naar de HA moet omdat ik nog niet ongi ben.

Hoi linda,

Hoe oud ben je en hoe lang zijn jullie al bezig?

Terug
Bovenaan