Onduidelijke test

<p>Hallo, </p><p>Wij zitten in ronde 12. We zijn 2 weken geleden naar de huisarts geweest en ze gaan nu tests doen bij mij en mijn partner. Over 2 weken moeten wij terug voor de uitslag. Nu ben ik dus 4 dagen overtijd en heb ik sinds 2 dagen op en af een krampende pijn in mijn baarmoeder. Heb net een test gedaan en er is een licht streepje te zien. Kan ik toch zwanger zijn? Ik heb geen andere symptomen. </p>

Ohh ik hoop het zo!! (ik zag achteraf dat ik deze vraag onder het verkeerde forum gepost heb) maar hopelijk de goeie. Ik doe morgen nog eens opnieuw een test. Na 10 minuten een hele duidelijke streep te zien maar weet niet of deze dan nog afgelezen mag worden. (was een test van de action) 

Staat in de handleiding hoelang de test nog betrouwbaar afgelezen kan worden, meestal 10 minuten. Dus lijkt erop dat die uitslag van die andere test niet meer zoveel uitmaakt ?. 

Oja, lang niet iedereen heeft even duidelijke symptomen. Bij mij was alleen mijn buik een beetje gevoelig, en mijn borsten vonden over hobbel wegen fietsen ineens een hel. 

Terug
Bovenaan