Onduidelijke test

Gefeliciteerd!
Ik heb 2 weken lang een heel licht streepje gehad. Heb toen meerdere keren een clearblue test gekocht zodat ik het in woorden kon lezen. Inmiddels 32 weken zwanger.
Als je al 4 dagen over tijd bent kan je ook testen met andere urine dan ochtend urine, even als tip. 

Ik zou een clearblue wekenindicator doen. Ik had ook een licht streepje en was 5 dagen overtijd terwijl ik dat nooit was. De clearblue gaf aan niet zwanger terwijl de kruidvat een licht streepje bleef geven. Dit heb ik bij mijn eerste ook gehad. Ik had wel symptomen. Uiteindelijk ben ik toch ongesteld geworden.
Niet de reactie die je wilt horen, ik weet het. Maar ik was zelf door reacties heel enthousiast terwijl ik dus uiteindelijk niet zwanger was. Ik hoop dat het bij jou anders is!!

Op de dag nadat ik (na ruim een jaar proberen) bij de gyn ben geweest voor onderzoeken en advies, had ik ineens dat geweldige streepje!! Alsof het zo moet zijn ofzo. Inmiddels bijna 22 weken zwanger. 
Gefeliciteerd!!

Ik wacht het even af en doe over een aantal dagen nog een clear blue test als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Bedankt voor de reacties! 

Ik wacht het even af en doe over een aantal dagen nog een clear blue test als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Bedankt voor de reacties! 

Terug
Bovenaan