one2bemoms 4 !!!

Hallo meiden
Ja onze zoon is er!!
Heel blij en gelukkig zijn we.
Hij is woensdag 25/3 om 0546 geboren.
Thuis beginnen ontsluiting ging snel, maar zn hoofdje daalde niet, dus naar ziekenhuis, nog aan de weeenopwekkers om hoofdje te laten dalen, dus heftige bevalling!!
Maar als ie dan op je buik ligt heerlijk!!
Nu nog plat in bed, bekken beetje in de prak, kan nog niet veel, alleen liggen, zitten bijna niet... en mag nog niet naar beneden. Gelukkig nu max kraamzorg 10 dagen, wel fijn, kan ook niet zelf zorgen voor Jurre, allen troosten knuffelen en voeden... Wel jammer, maar geniet wel enorm hoor van hem en de kraamdagen..
En zie het wel per dag hoe het gaat!!

Kom gauw weer, liggend pcen niet zo makkelijk!!

Groetjes, marieke

Hoi hoi,

Daar ben ik ook weer een keertje.

Marieke, nogmaals van harte gefeliciteerd met je zoon. Hij ziet er erg schattig uit.
Hoe zwaar was hij bij de geboorte??

Zijn heel veel aan het k*tten wat betreft de voeding voor Kian
Hij heeft erg veel last van krampjes en spuugt enorm veel.
Nu zijn we aan het uit proberen met welke soort melk hij er het minste last van heeft.
Mijn oudste zoon had een melkallergie dus we zijn er wel al aan gewend.
(weekee dus laat je niet zomaar uit het veld slaan door je huisarts)

Mijn overbuurvrouw/vriendin is kinderarts in duitsland dus met haar overleg ik heel veel wat de opvoeding betreft.
Zij heeft er ook voor gezorgd dat we duitse flessen in huis hebben, namelijk NUK die hebben een afwijkende vorm speen.
Dit is de enige fles die kian kan vacuum zuigen en dus uit kan drinken.
Kian heeft een kuiltje in zijn gehemelte wat geen kwaad kan, maar wat het erg moeilijk voor hem maakt om iets vacuum te zuigen.
Vandaar dat hij geen borstvoeding kon verwerken, maar ook geen avent en andere nederlandse merk flessen.

Gelukkig zijn we er nu redelijk over uit en gaat het meteen een stuk beter.

Russell, Petra en Loth, voor jullie schiet het ook al aardig op zeg.

Russell, wanneer is je uitgerekende datum??

Weekee, rust maar goed uit dan heb je de meeste kans dat je de goede kant opgaat.

Tot gauw weer.

Groetjes Bianca
Ik voeg even een foto bij van ons mooie ventje!!

Hoi,hoi,

Petra: Dat bijna niet kunnen lopen en harde buiken kan ik over mee praten. Maar goed alles voor een goed doel.

Marieke: wel heftig idd als ik het zo hoor maar mooi dat je wel kunt genieten van Jurre. Laat je nog maar lekker verwennen door de kraamhulp.

Bianca: Wat een gedoe idd met de voeding van Kian. hopelijk heb je het snel op de rit. Mijn uitgerekende datum is 3 mei.

Hier gaat het verder wel redelijk. Ik voel me in principe wel goed heb alleen enorm last van mijn  rug. Slaap s'nachts erg slecht omdat ik zo'n pijn heb. Had afgelopen nacht ook veel last van mijn buik erg hard en af en toe wat steken. Zullen wel voorweeen zijn wie weet. Ik moet aankomende dinsdag nog  naar het zh voor een liggingsecho. Mijn verloskundigen zijn het er niet over eens over hoe het ligt. De  een zegt het ligt goed en de andere twijfelt dus dan  toch maar een echo. Ben wel benieuwd nog  even kijken en dan met een paar weekjes het in je armen hebben. Lijkt nu nog zo ver weg maar voor je  het weet is het zover.

Nou weer een heel verhaal dus ga eerst weer stoppen.

Groetjes Russell 35wk 6 dgn.  

Bianca wat een heerlijk ventje!!!
Vervelend met de voeding!! Je kan je dan zo machteloos voelen....Wij hebben met Jurre nu 24 uur erg lopen martelen met voeding dan weet je t al niet meer laat staan als je dat veel lager hebt! ( hij heeft nu weer keer goed gedronken en slaap nu voor t eerst in 24 uur dus hoop dat t nu goed gaat...)
Jurre woog 3880.

Russell gaat opschieten meis!! Dus ze weten toch niet helemaal zeker of jullie uk goed ligt.... ik hoop van wel. Zou wel fijn zijn, ben benieuwd hoe hij ligt.

Hier gaat het verder lekker, dus even twee dagen met Jurre zijn voeding aan het stoeien geweest, maar we hopen dat dat nu beter gaat, morgen komt de wijkverpleegkundige en gaan ze even wegen en kijken of hij genoeg krijgt en dan kan ik met haar even overleggen wat nu het beste is, dat is wel lekker,
Verder een heerlijk mannetje waar we erg gelukkig mee zijn!!
Met mij gaat het langzaam beter. Echt met hele kleine stapjes. Lopen gaat wel beter, maar zitten is nog hopeloos. Maar langzaam moet het opknappen dat zei de fysiotherapeut vanmorgen ook. Heb wel weer beneden gegeten, ook fijn.

Hoe is het met de anderen?

groetjes Marieke

HOi meiden,

Nou heb de echo gehad en het lag mooi met het hoofdje naar beneden. Geen zorgen dus voor een stuit. Het was alleen nog nie tingedaald maar daar heb ik ook nog 3 weken de tijd voor dus dat was niks om me zorgen over te maken.
We hebben nog een mooie 4d foto meegekregen en dat was wel heel bijzonder het is net of je je kindje dan al naast je hebt liggen zo duidelijk.

Marieke: Mooi dat het steeds beter gaat. Heb je foto's even bekeken op je hyves en is een mooi ventje hoor mag je ook trots op zijn.

Nou hier verder geen nieuws.

Groetjes Russell 36wk 3 dgn

Hallo dames.

hier even een bericht van de man van petra.
Ondertussen zijn wij zelf de schrik al weer redelijk te boven, maar vrijdag is petra met weeen in het ziekenhuis op genomen. Zoals jullie wel weten is ze nu ruim 25 weken en dat is dus een (beetje) aan de vroege kant.
Tot overmaat van ramp is haar vlies ook gebroken en verliest zijn vrucht water.
Ze krijgt nu wee remmers en die lijken goed hun werk te doen. Dit heeft natuurlijk wel als gevolg dat ze in bed moet blijven liggen en dat ze in priciepe elk moment kan gaan bevallen. Het kan ook zo zijn dat ze het geheel nog dagen, misschien zelf weken kunnen rekken. Laten we het hopen!!!!
Via echo en ecg is te zien dat de kleine het voorlopig nog goed maakt.

Ik zal proberen om via deze weg jullie zover dat kan op de hoogte te houden en berichtjes van jullie zal ik printen en mee nemen naar petra. Ze kan wel een hart onder haar riem gebruiken nu.

liefs rene

Dag Rene,

ik had het al gelezen op haar Hyves. Ik hoop natuurlijk dat jullie kleintje het nog even een paar weken volhoud. Maar gelukkig kunnen artsen tegenwoordig heel veel. Ik hoop dat jullie beiden een beetje rust kunnen vinden en ik wens jullie heel veel sterkte, maar ook sucees!!!

Gr. Jantina

hoi rene en petra

dat was schrikken ja! pffffffff,tis echt nog te vroeg voor jullie hummel hoor!! hopelijk blijft hij/zij nog ff zitten en kunnen het nog paar weken rekken...alle tijd die gerekt kan worden is meegenomen toch! heel veel sterkte en succes, en petra, hou je taai, je zult je zwangerschap wel anders voorgesteld hebben he meid! en dat na alle ellende die jullie al gehad hebben...nou, de technologie is gelukkig al superver, maar blijft nog altijd beter om het kindje nog lekker bij je te houden! kop op en heel veel geluk!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan