one2bemums 2 !!!!

Sweety toch weer een vermoeden he? En jou gevoel zit meestal goed! Ik hoop het zo voor je! Duimerdeduim!
En natuurlijk ook voor de andere meiden maar moet eerlijk zeggen dat me even ontgaan is bij wie het nog meer spannend is. Ik lees altijd de berichtjes en vergeet dan te kijken wie het geschreven heeft hihihi. Ikki wel blond!!!!!

een aantal met klachten Loth???hmmmmmmmmm lees nog eens terug lieverd, want DAT BEN IK!!!! hahahahhahaha mij niet vergeten he..foei!!

goed van je meid, dat je je ziek hebt gemeld, lekker ff bijkomen en bijtanken he!!

en idd linneke, moet lukken hahahahhahah

woehahahahhaa goedzo lothhhhhhhhhh knipooggggggg hahahahahhahhaa

Goed he loth!!!!
ff bijtanken is ook belangrijk!! Je moet ook een beetje fit zijn als je aan je nieuwe baan begint!! ook heel belangrijk!!!! goed van je!!!!

manlief wil naar bed dus vrees dat ik nu een bed opo moet gaan maken, bleh ook niets aan om kwart voor 10 s avonds!!!
maar ja eigen schuld!!!

Ik heb zo een ongi pijn vanavond!!!!! Zou me ei kunnen zijn maar die is dan wel laat alhoewel ik zit op dag 19 en de eerste klusmaand had ik hem op dag 20 ofzo dus het zou kunnen maar dat zou betekenen dat me cyclus weer langer is dan vorige maand grrrrrrrr.
Oja schiet me te binnen ik las dat edith dacht dat ze haar ei heeft gehad en dat dat zou betekenen dat de cyclus weer korter is geworden Ik hoop het voor je meid!

Succes vliegirl hahahah niet echt het leukste klusje van de wereld op dit tijdstip!

Hahaha sweety ik was je voor hahahaha. De andere meiden hebben juist geen klachtjes waardoor ze denken dat het wel eens zou kunnen. Het is ookallemaal zo verwarrend!!!!! hahahaha

Ik heb trouwens al 2 weken zo een jeuk op me buik steeds ik lijk wel zwanger kan me herrinneren dat ik dat van Thijmen ook had hahahaha. Kan alleen niet zwanger zijn dus nu is het mateloos irritant!!!!!!

weltruste vliegirl, sweety dreams hahahahhaha

loth, het zou kunnen he je ei, ik heb hem bijna altijd op dag 18! mocht het toch raak zijn deze mnd, wat echt niet kan natuurlijk, dan had ik op dag 16 of 17 mijn ei...daarom denk ik niet dat het gelukt is nl, das nl bijna nooit he...maar oke...ik houd me mond hahahahhaha

Het zo kunnen lieverd! Je weet het niet zoals ik eerder deze maand al tegen je gezegd heb deze ronde is voor jou niet verloren he? Ik ga duimen tot ik blauw zie en als we elkaar ontmoeten loop jij gewoon met een dikke buik. Ik daarintegen zal echt moeten wachten want wij klussen echt heel weinig en aangezien vriendlief vandaag geopereerd is in zijn mond geloof ik niet dat ik van deze vermoedelijke eisprong gebruik kan maken. De vorige keer was maandag dus een heeeeeeeeel klein kansje

Terug
Bovenaan