Ongeduldig....

Begin eindelijk ongeduldig te worden, van mij mag ze komen. Zit echter nog in week 39, dus kan nog even duren. Zijn er al veel mama's hier over de week 40 heen?

Hoe komen jullie de laatste dagen door?

Succes allemaal met die laatste ongeduldige loodjes :).

Liefs Lucy

Ja, ik ben al over de 40 weken, vandaag 41 wk en 3 dg. Dit is mijn derde kindje en ik ben bij elk kindje steeds iets langer zwanger lijkt wel.

Ben al twee keer gestript, maar heb alleen onregelmatige weeen, het zet steeds niet door. Wel al 2 cm ontsluiting gisteren met het strippen, dus misschien vandaag al wat meer.

Op zich word ik steeds minder ongeduldig omdat het toch deze week gaat gebeuren, maar de laatste dagen kan ik echt weinig meer. Gisteren ook de hele dag eigenlijk een beetje op de bank gezeten en nog ben ik ontzettend moe en heb ik pijn in mijn bekken.

Als er vandaag niets gebeurd komt morgen de verloskundige weer en gaan we een plan maken. Waarschijnlijk zal ze eerst gewoon hier thuis de vliezen breken en ze verwacht dat de weeen dan wel gaan doorzetten.

We wachten geduldig af...

Hoi Lucy

Ik ben inmiddels 41wk en was vorige week dinsdag uitgerekend. Heb al sinds wk 25 last van mijn bekken en hou heel veel vocht vast. Ben er dus goed klaar mee.
Er lekker op uit gaan lukt me niet meer. Dus ik kom de dag door met Wordfeud, spelletjes spelen op computer, borduren en lezen :).

Gister op controle geweest bij VK. Als uk zich niet uit zichzelf gaat melden hebben we vrijdag een afspraak staan bij de gynaecoloog. Het einde is dus gelukkig in zicht. Nu nog maximaal een week.

Jij ook nog succes met de laatste loodjes

Groetjes

Hoi! Ik ben nu inmiddels 40 weken en 3 dagen in verwachting.... Merk ook nog echt niks van voor-weeen of wat dan ook! Ben gelukkig nog heel fit en wandel zodoende nog en soms wat huishoudelijke klusjes. Maar omdat alles klaarstaat vind ik het ook heerlijk om wat te lezen, badderen, spelletje op de computer te spelen of terug naar bed te gaan! Ben ondertussen ook wel zo nieuwsgierig dat ik ongeduldiger begin te worden, maar wat een voorganger ook al schreef, hoe dichter je bij de 42 weken komt, des te meer je ook weet dat t nu echt niet lang meer kan duren! Morgen weer naar de verloskundige. Fijne dag allemaal, groetjes Maud

Ooo dames respect! Heb twee weken op de bank gelegen vanwege mijn bekken en werd er erg verdrietig van. Toen hele serie van lost gekeken ;).
Dames heel veel succes dan deze week, benieuwd naar jullie verhalen,

Groetjes lucy

Ik ben vandaag gestript (39 weken en één dag) en had al een één centimeter ontsluiting van mezelf en na het strippen al twee centimeter. Ik heb nu continue pijnscheuten in mijn rug die regelmatig komen. De pijn valt nog mee en hoop morgen mijn kleine wondertje vast te kunnen houden!!!! Succes allemaal en ik hoop voor iedereen dat het nu mag opschieten!

Terug
Bovenaan