Ongeduldig....

owww dames!!! heel veel succes!! ik ben anderhalve week geleden bevallen van een zoon..na 40 weken en 3 dagen!! en ook ik was het zo ontzettend beu...als ik jullie verhalen lees ben ik zo blij dat ik het niet meer hoef te doen haha...maar begrijp jullie ontzettend!! daarom: nog ff doorzetten en over een tijdje hebben jullie ook je wondertjes in jullie armen!!!

hier nog een wachtende mama. ben morgen 39 wk, dus helaas kan het ook nog wel even duren. maar ja mijn dochter was er met 38wk precies, dat maakt het wachten wel moeilijker, want we hadden toch stiekem een beetje hoop.
er rommelt hier af en toe wat (al een week), maar niet echt het idee dat het doorzet. denk dat de kleine wel lekker warm zit hihih
begin het ook wel een beetje zat te worden, heb vooral snachts veel last van mijn bekken. overdag nog redelijk mobiel al is het wel op snelheid nul hahaha. voe me net een waggelende gans (en stille lachende blikken van andere bevestigen dat ook hahaha).

maar goed geduld is een schone zaak. veel succes met wachten allemaal

Ik ben vrijdag uitgerekend en het inmiddels meer dan zat! Veel last van mijn bekken, ook vooral 's nachts, dus slapen doen we nog weinig. Veel maagzuur, weer iedere dag misselijk en overgeven, last van mijn ribben en ga zo maar door. Hier rommelt het al een paar weken, maar het zet niet door. Van mijn eerste was ik 20 juli uitgerekend en hij kwam de 22e. Nu ben ik precies 2,5 jaar later uitgerekend (dus de 20e). Ik roep al vanaf het begin dat hij ook de 22e komt dus ik ben benieuwd. Ik heb overigens wel steeds het gevoel gehad dat ik nu de 40 weken niet zou halen, maar de kans is dus groot dat dat wel gebeurt. Ik doe nog erg weinig. Wat klusjes in huis, maar mijn man doet de zwaardere klussen. Ik kan overdag ook gerust 2 uur slapen, dus blijft er nog weinig tijd over.
Alle mede-wachtenden succes met de laatste loodjes! We zijn er bijna!
Liefs Wendy

mijn dochter heeft vanaf het begin geroepen dat de kleine vrijdag voor haar feestje komt. ze is volgende week vrijdag jarig dus dat zou betekenen dat de kleine vrijdag komt. helemaal mee eens hihi

Ik ben vandaag 40 weken en 5 dagen, en ben het ook al wel behoorlijk zat.
Gisteren bij de vk op controlle geweest en had al 1 cm ontsluiting. Dit heeft zij gestript en opgerekt naar 3 cm maar nog steeds helemaal nergens last van... ja heb wat meer harde buiken dan normaal maar nog geen echte weeën gehad helaas. gisteren was ook de dag dat mijn vriend en ik 7 jaar samen zijn en het zou een erg leuk kado zijn geweest maar onze vent heeft er nog helemaal geen zin in dus afwachten nog maar. Wel heb ik tegen de vk gezegt als ik van het weekend nog niet ben bevallen dan bel ik maandag op om mijn vliezen te laten breken omdat de baby bij mij echt naar voren ligt. Echt op het oppervlakte van mijn buik waardoor het erg zwaar is.. dus hopen dat me kleine voor het weekend of in het weekend komt en anders wordt het na het breken van me vliezen. Verder hoop ik dat de meiden die nog niet bevallen zijn het nog lekker kunnen volhouden en alvast veel succes want januari is al bijna om!!!
groetjes cynthia

Terug
Bovenaan