Ongeduldig

Hebben jullie dat ook? Normaal ben ik zo geduldig als ik weet niet wat maar nu.. ik kan niet wachten! Ik ben bijna 38 weken maar elke dag lijkt me te lang te duren. Ik wil bevallen en ons kleintje vasthouden. Ik weet dat die kleine vanzelf wel komt en hoe langer ie binnen zit dat dat ook beter is maar toch. Ik ben het zwanger zijn wel zat en wil door naar de nieuwe periode.. Zijn er meer die dit hebben? Volgens onze eerste berekening zou ik 29-2 uitgerekend zijn..Dat is volgende week al maar volgens de echo pas 10 maart. Dat scheelt 10 dagen! Ik heb heel erg het gevoel gehad dat het toch wel voor de 10e komt, maar nu weet ik het zo net niet meer.. Wie weet loop ik wel tot de 42 weken?! Dan duurt het nog minstens 4 weken.. Ik word gek als ik daar aan denk..

Ow jazeker!ik ben nog maar 35 weken dus hier voorlopig nog geen baby,dan zou ik liever net als jou al 38 weken willen zijn haha...maarja begrijp het wel want vanaf die tijd zit je te denken bij elk pijntje en dingetje:van zal het nu beginnen??tenminste dat had ik zo bij die vorige 2,nu reken ik er nog lang niet op....was bij mn zoontje 4 dagen later...was er gewoon ziek van!wou bevallen en wel NU,hoop toch dat deze wel eeerder komt,want begin ook beetje beu te raken
liefs jootje

Ja inderdaad. Ik word ook echt jaloers op mensen in mijn omgeving (van gym bijvoorbeeld) die al wel bevallen zijn. Zo erg! Zo ben ik normaal helemaal niet. Maar het stilzitten begint me ook te vervelen.. Weet niet meer wat ik allemaal moet hier in huis en het huis uit gaan kost me eigenlijk te veel energie.. Heb zin om mijn eigen spijkerbroeken weer te passen en weer energie op te bouwen, te gaan sporten, lekker wandelen en zo.. pfff hahah

Ik heb het juist niet! Het is de laatste keer dat ik zwanger ben en vind het heerlijk om de kleine zo in mijn buike voelen. De eerste 20 weken zou ik nooit meer over willen doen maar toch vergeet je het. Als deze kleine straks geboren is krijg ik nooit meer zo'n mooie buik met een klein trappelt kindje erin. Terwijl ik ook heel benieuwd ben naar de kleine mag het van mij nog een kleine 3 weken duren en dan vind ik het goed. Hihihihi. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Hier hetzelfde ! :) Had niet verwacht dat ik zo ongeduldig kon zijn. Het zijn hier ook echt laatste loodjes.. Ik heb zo pijn in mijn rug dat ik amper kan lopen, dus dati s niet echt geweldig.
Gelukkig krijg ik morgen een datum te horen wanneer ik volgende week ingeleid wordt ! Dus wat dat betreft gaat het opschieten voor mij gelukkig !
Ik had niet nog 5 weken kunnen wachten denk ik !

Spannend allemaal ! Nog eventjes geduld ;)

moet zeggen ben nu bijna 35 weken maar ben het ook echt strontzat! niet echt zozeer van wil nu bevallen ben die buik niet echt zat maar wel de klachten erom heen vreselijk! vooral idd niet zoals lieloe.. ik heb natuurlijk die isias nou moet zeggen word er knetter van! het is juist zo lekker om even lekker rustig te gaan zitten maar je zou zowat niet meer durven want je moet ook weer uit die stoel.. vreselijk!

Vervelend he die kwaaltjes... pff word er zo moe van.. (ik weet dat het altijd erger kan zoals Sweetwicca...dus ik mag niet klagen) maar ja ik heb wel een hond waarmee ik naar buiten moet.. aangezien die lekker jong en wild is en totaal geen rekening met mij houdt.. is dat echt rampzalig.. ik moet daarbij ook nnog 4 trappen naar beneden.. dus dat is geen pretje.. als ik zit heb ik geen last maar als ik opsta is het een ramp. Heb eigenlijk een rollater nodig om me voort te bewegen... ik loop nog slechtr dan mijn oma... pff vermoeiend en irritant.
Nou ja het is niet anders.. het einde is in zicht.. nog even volhouden !!!

Terug
Bovenaan