Ongeduldig

Tja...voor iedereen dus de laatste loodjes...aan ene kant denk ik soms ook:laat ik nou GENIETEN!want ook hier de laatste keer,en weet uit ervaring bij de vorige 2 dat ik die schoppen en trapjes in mn buik vreselijk gaan missen....denk dat ik er straks nog wel een traantje om ga laten als de baby er is dat niet meer mee te gaan maken....maarja ze worden ook groot he!en alles kost veel geld!er is ergens een grens,en die is bij ons straks met 3 gezonde kinderen bereikt.pfff schiet nu al vol bij de gedachten!!!die hormonen ook he!

maar goed aan ene kant ook gruwelijk benieuwd naar de kleine man.en verheug me wel weer op de kraamtijd,lekker verwend worden en kroelen met mijn kindje!en heerlijk alles weer makkelijk kunnen doen!

liefs jootje

Ik ben blij dat ik niet de enige ben! Voelde me er al een beetje lullig over dat ik soms zo jaloers ben.. gelukkig is mijn vriend heel nuchter, die gaat er vanuit dat het zeker niet voor de 10e komt waardoor ik niet te veel hoop krijg dat de kleine eerder komt. ik ga maar weer baby sokjes breien in alle kleuren van de regenboog.. zo blijven we bezig hea..

Aan de ene kant ben ik ook blij dat het er bijna op zit en aan de andere kant is het ook hier waarschijnlijk de laatste en probeer ik er ook nog zoveel mogelijk van te genieten.
Maar het hormoontje wat zegt kom maar op met die bevalling word steeds sterker hoor hihi!!

Succes allemaal!!
Liefs ciomama

Oh ik ben er nog helemaal niet klaar voor ben nu ruim 35 weken, laat de baby maar nog even lekker zitten.

Maar toch ben ik ook zo nieuwschierig hoe hij eruit ziet en wil ik hem ook vasthouden.

Ben het dus gelukkig nog niet zat, maar het is ook nog maar m'n eerste verlof week.

Ja ik denk dat dat ook heel veel scheelt. Ik zit vanaf week 12 al met bekkenklachten. Werkte op therapeutische basis de laatste weken nog maar 6 uur in de week. Ook zijn wij nog niet zo lang geleden verhuisd en er zijn hier in huis nog heel veel dingen die moeten gebeuren maar die ik dus niet kan.. Ik hoop dat straks wel weer te kunnen.

@ lieloe ik heb ook zon hond! jong en wild! maar lijkt of ze nu de laatste dagen zoiets heeft van mijn vrouwtje kan niet zo hard meer dus lijkt of ze iets indimt.maar soms als ze een andere hond tegenkomt is het vrouwtje niet zo belangerijk meer en vlieg kalle kanten op.hopeloos..
maar denk dat ktoch erg nuchter ben qua buik ik verwacht ook wel dat dit de laatste is maar kan niet echt zeggen dat kdan mijn buik mis, moet zeggen dat ker altijd wel weer blij mee ben als die weg is.. denk dat kmeer zoiets heb van straks mis die kraamtijd en het kleine van babies.. haha..maar kan er eerlijk gezegd nu ook minder van kan genieten ben toch wat banger enzo. weetje wel van oe wat voel ik wat is het en gaat allemaal wel goed met het kindje enzo..

hoi hoi, ja wordt ook wel ongeduldig moet nog 18 dgn.hij mag van mij ook wel komen,maar aan de andere kant wil ik hem ook nog bij me houden en voelen bewegen,het lijkt bij mij allemaal zo dubbel de laatste tijd dan wil ik dit en dan weer dat.we kunnen jammer genoeg niks anders doen dan afwachten op onze kleintjes maar zo te horen zijn we allemaal goed aan het aftellen.

Terug
Bovenaan