ongeloof

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

vandaag of morgen me NOD! nu net getest...en denk ik een super licht 2e streepje te zien *schok*, lees me ogen puilden bijna uit...maar het 2e streepje is me nog niet duidelijk genoeg om neer te zetten ik ben zwanger!het is nog echt een tuur-streep! hopelijk gebeurt dat morgen of overmorgen!het zou toch wat zijn....duim duim

liefs

Hoi

Heel herkenbaar. Ik heb regelmatig de test uit elkaar gehaald om te kijken of het met een bepaalde lichtinval beter te zien zou zijn. Wellicht goed nieuws voor jou... bij elk licht streepje bleek ik echt zwanger te zijn! Helaas wel een paar keer miskraam gehad, maar de testen waren nooit onjuist! Dus... GEFELICITEERD!!!!!!!!

Groetjes,
Anita

Sorry lieverd maar:

EEN STREEP IS EEN STREEP!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

die streep komt er niet voor niks ik had ook een hele lichte streep mijn schoonzusje is komen kijken maar heb nu een dochter van ondertussen 5 jaar

Ken je dat? Dat je wilt dat er een streepje staat, maar dat het wit van de strip zo wit is dat het je bijna verblindt? Zo wit moet het namelijk zijn om aan te tonen dat je niet zwanger bent ;-)

Een streep is een streep. Morgen nog een testje en bij deze alvast een voorzichtige GEFELICITEERD!!!

Oooo meid wat gaaf!!! Bij mij was het de eerste keer ook een heel licht streepje. de dag erna een digitale test gedaan en daar stond toch duidelijk zwanger op. Ik geloof dus echt dat je zwanger bent meid, wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan