ongeloof

Ik durf nog geen dank jullie wel te zeggen*schaam* ben nog niet overtuigd genoeg...heb eerder vals positief getest...maar het rare is...had gisteren 3 dagen voor NOD een clear blue gedaan, gewoon met een plusje en daar kwam dus ook een streep...even dik als die andere streep...ook super licht maar duidelijker als op de kruitvat test 2 voor 5 euro(kennen jullie die?) en vaak test men eerder en duidelijker positief bij die kruitvat test als bij de claur blue...snap het niet zo goed...
@anita...ja soms denk ik het streepje niet te zien en dan met bepaald licht inval staat ie er wel...ookal super licht. normaal zijn me testen witter dan wit! nou ja we wachten nog even af...ben als de dood om nu ongi te worden...om mezelf bezig te houden heb ik gewoon alle ramen gewassen haha en dat doe ik niet graag
liefs

een streep is een streep dat had ik ook de 1e dag!!GEFELICITEERD!1

was het voor het gevoel maar zo makkelijk haha ga morgen of overmorgen weer testen als ik niet ongi wordt natuurlijk...hou jullie op de hoogte...wil zooo graag naar april-mama's ;-)

Wat super zeg!!!!!!! Alvast een voorzichtige felicitatie, maar ik ga de website in de gaten houden. Zou echt geweldig zijn!!

Yes superr!! Het is je zo van harte gegunt na al dat lange wachten. Maar ik begrijp ook heel goed je voorzichtigheid hoor. Ik moet bekennen dat ik ook tig testen heb gedaan voordat ik het echt geloofde dat ik zwanger was. En zelfs nu ik morgen alweer 7 weken ben en de eerste echo erop zit kan ik het nog steeds niet geloven.
Ik verwelkom je graag op het aprilforum.
gr. mamaeilish

Terug
Bovenaan