A
Anoniem
Guest
Ik durf nog geen dank jullie wel te zeggen*schaam* ben nog niet overtuigd genoeg...heb eerder vals positief getest...maar het rare is...had gisteren 3 dagen voor NOD een clear blue gedaan, gewoon met een plusje en daar kwam dus ook een streep...even dik als die andere streep...ook super licht maar duidelijker als op de kruitvat test 2 voor 5 euro(kennen jullie die?) en vaak test men eerder en duidelijker positief bij die kruitvat test als bij de claur blue...snap het niet zo goed...
@anita...ja soms denk ik het streepje niet te zien en dan met bepaald licht inval staat ie er wel...ookal super licht. normaal zijn me testen witter dan wit! nou ja we wachten nog even af...ben als de dood om nu ongi te worden...om mezelf bezig te houden heb ik gewoon alle ramen gewassen haha en dat doe ik niet graag
liefs
@anita...ja soms denk ik het streepje niet te zien en dan met bepaald licht inval staat ie er wel...ookal super licht. normaal zijn me testen witter dan wit! nou ja we wachten nog even af...ben als de dood om nu ongi te worden...om mezelf bezig te houden heb ik gewoon alle ramen gewassen haha en dat doe ik niet graag
liefs