hoi meiden
bedankt voor jullie lieve reacties ik hoop echt dat jullie allemaal mee gaan naar het nov/dec forum.Het dringt nog steeds niet tot ons door echt vreemd allemaal wel heb ik het gelijk aan mijn zusje en moeder vertelt en aan me schoonzusje en schoonfamilie.
Ik had aan me moeder geschreven van ha oma.....[achternaam]als alles goed gaat met mij en mama dan kom ik je rond eind november opzoeken,ik kijk nu al naar uit en ik hoop jij ook naar mij.enzo nog een stukje door tot op het laats groetjes van [het ukkie in wendysbuik] nou ze zat het heel stil te lezen en toen ze het uit had was het van ben je zwanger eeeeeeccccccccccchhhhhhhhhttttt ik zo van ja, echt niet zeg ze je houd me voor de gek ik zo echt niet nou toen vloog ze om me hals echt super blij is ze en me schoonouders kregen een speen ze pakten hem uit en keken van he een speen wat is dit nou weer me schoonmoeder gelijk huilen ben je zwanger dat meen je niet echt ik zo ja hoor echt waar zei nog meer huilen geweldig zeg kan ik lekker wandelen en dit en dat gelijk de wilste plannen allemaal was echt super leuk om het te vertellen.groetjes wendy