Ongelooflijk maar echt waar

Hoi meiden,

Allereerst hartelijk bedankt voor het meeleven in de afgelopen week. We zijn lekker samen een weekendje weg geweest en ik heb vanochtend opnieuw getest. POSITIEF!!! Dit keer zonder hormonen, poespas enz. Ronde 19 is raak. Vreemd idee en weet niet wat er allemaal in me omgaat nu. Tranen van geluk zijn er in ieder geval. Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel zo mag zijn.

@fleur, geniet van je vakantie en wie weet is jouw lichaam net zo eigenwijs als dat van mij.

Heel veel liefs en heel veel succes allemaal!

Supertje

Dank je wel. Is nog wel heel onwerkelijk.
@pxdt ik hoop zo voor je dat in het najaar ook(eerder mag natuurlijk ook he) eindelijk je grote wens uit mag uitkomen. Ik vind het zo onwijs knap dat je het zolang vol weet te houden. Ik denk niet dat ik het zou kunnen zonder door te draaien. Ik gun het jou nog veel meer dan mezelf.

Liefs Supertje

Lieve Supertje,

Dank je wel voor je lieve berichtje.
We blijven maar weer duimen, de laatste 2 maanden was ik steeds 1 week te vroeg ongi, is me nog nooit gebeurd, en nu moet ik het aanstaande woensdag weer worden. dus ben weer benieuwd.
Er zijn hier de laatste tijd veel spanningen en stress in de relatie. (niet door dit hoor).
We hebben een raar jaar achter de rug.
Maar nogmaals geniet ervan meid, het is je echt van harte gegunt.
Dikke kus pxdt44

Terug
Bovenaan