Ongelooflijk maar echt waar

Vanochtend afspraken voor vervolgonderzoeken afgebeld. Omdat wij al in het traject zaten willen ze graag dat ik al heel vroeg een echo kom maken. Volgende week dinsdag al. Dan gaan ze kijken hoever ik ben en of het er 1 is of een meerling en daarna krijg ik een vervolgecho met 7 a 8 weken. Dan kijken ze naar het hartje en dat doen ze om het wat werkelijker te maken voor degene die langer bezig zijn. Vind het wel een prettig idee, maar is dit gebruikelijk? Heb jij al een echo gehad Ano?

Liefs Supertje

Fijn zeg dat je meteen zo snel onder controle blijft...
*jaloers* ;-) omdat wij net niet in het traject zaten kreeg ik dat niet...eentje met 8 weken gehad en nu wachten tot 18-20 weken .....

volgens mij doen ze dat wel vaker hoor...fijn en ook begrijpelijk omdat je toch veel meer in spanning zit zo...

geniet meid! (misschien zijn het er wel twee :p)

Wow, wat een mega goed nieuws GEFELICITEERD!!!
Zo zie je maar - even een week niet de moeglijkheid gehad om mee te lezen en te reageren - en er is gelijk GROOT nieuws!

Heb vertrouwen en hopelijk wordt het volop genieten van jullie bollebuikbewoner!

Ik ben helaas gisteren weer eens ongesteld geworden. Ik geloof niet meer zozeer in een wonder. Volgende week woensdag naar Oudenrijn - heb daar een afspraak met Dokter Veersema (kent iemand hem). Hij doet een onderzoek naar holtes in de baarmoeder die ontstaan na een KS. Afhankelijk van dat onderzoek gaan we daarna starten met IUI.

Nu volop aan het genietn van het voetballen;-), het mooie weer, mijn kerel en mijn kleine ontdeugende meisje!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan