Ongeluk in klein hoekje

A

Anoniem

Guest
Meiden ik moet even mijn EI kwijt....

Mijn moeder heeft vandaag een auto ongeluk gehad.

Ik zat net vanmorgen aan  Ma te denken en wilde misschien vanmiddag even een bakkie thee bij "oma" doen, zodat ze Iris ook weer even zou zien en kon knuffelen...
Ik belde dus even tussen de middag om te vragen of ze thuis was, zegt ze dat ze op bed ligt. Man, ik  schrok me echt lam!  en even moest gaan zitten om t trillen van mijn benen op te vangen

Ze werd van achter aangereden terwijl ze stil stond, te wachten om een parkeerplaats in te draaien en eerst achteruit tegen de hoofdsteun sloeg en de auto daarna  vooruit tegen een muur knalde. Dikke whiplash dus.

De dame die haar aanreed met 60 km/u  zei dat ze haar niet had zien staan door de laagstaande zon. Dat vrouwtje kwam net terug van de garage waar ze haar auto had laten taxeren omdat ze in scheiding ligt. Nu kan ze weer terug, want die auto ligt ook in de kreukels (trekhaak in voorkant gehad).

Dit is de 2e keer in 2 jaar tijd dat ze van achter aangereden wordt en ze heeft  nog steeds last van de whiplash van de vorige keer. Ik ben wel blij dat er gelukkig mensen bij waren die het zagen gebeuren en dat een van hen mijn moeder gelijk naar de dokter heeft gebracht.

Ze is thuis gelijk plat gaan liggen op de verduisterde logeerkamer om haar hoofd rust te geven, waardoor de effecten van de whiplash misschien wat minder heftig zullen zijn als de vorige keer.. toen kende ik haar amper terug.

Mijn vader had nachtdienst en ligt nog te slapen, Ma is op de logeerkamer gaan liggen om hem niet wakker te maken. Maar hij zal straks wel erg schrikken want ze ligt nu zelf weer in de kreukels en ze  had zijn auto mee (de grote diesel) en die ligt nu ook in puin. Het is nog maar afwachten of het te repareren is of dat het total-loss is. We hopen op reparatie, want het spaarpotje kan niet zoveel meer hebben.

Ik  heb gevraagd dat pa mij belt, zodat we even kunnen kortsluiten of ik in moet springen om eea over te nemen (huishouden, hondjes laten lopen, kat verzorgen, kids van mijn zusje opvangen (zouden bij Oma logeren vannacht)). Ik heb ook gelijk heb aangeboden een van onze twee auto's uit te lenen, zodat ze gewoon een auto hebben, maar dat wilde ma toch  niet aannemen.

We zouden vrijdag met zijn 4-en (ma, schoonmama, zusje en ikzelf-met-Iris) naar de HHB gaan en over de 9maandenbeurs struinen. Daar keken we allemaal erg naar uit, een dagje met de dames. Maar nu is t maar afwachten of dat nog wel kan of dat de dokter zegt dat t onverantwoord is voor Ma om vrijdag op pad te gaan, vanwege al het licht en de herrie enzo op zo'n beurs. Als Ma niet meekan, gaan we met ze 3-en. Kan ze wel mee, dan rijd ik wel met onze AX en zet haar voorin....

Ongelukken zitten in een klein hoekje.
Maar waarom dan mijn Ma voor de 2e keer in 2 jaar tijd?! 'Tis gewoon niet eerlijk....

Nou ja, wilde t gewoon even delen...

Esther

Heel veel sterkte en hoop dat je moeder snel weer op de been is.

xxx Diana

Hiebij wil ik jullie ook veel beterschap en sterkte wensen.

Liefs Elly

Heel lullig maar sommige mensen gebeurd het inderdaad vaker dan eens!!

Ik hoop dat ze er snel weer bovenop is en dat het allemaal mee valt!

Iig veel sterkte mocht je moeten bij springen met van alles!!

Liefs, Lies

Jee Es, vervelend voor je zeg!
Ik kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent!!
Ik hoop voor je mama dat het meevalt, gelukkig heeft ze een lieve dochter die erg met haar meeleeft!
Liefs Annemarie

Hoi allemaal,

Hierbij even het laatste nieuws en update over de situatie met mijn moeder.

Het lijkt iets minder ernstig te zijn als de laatste keer dat ze aangereden is. Ze heeft wel weer een whiplash en kneuzingen op schouder, borstbeen en maagstreek (van de gordel en het stuur). Ze kan een samenhangend verhaal vertellen en kan ook mijn verhaal volgen, dus dat is positief. Ze heeft nog wel erg last van haar nek en hoofd, kan zich nog niet echt goed concentreren en heeft  moeite met  lezen.

Toch hoopt ze dat de dokter donderdag "groen licht" geeft voor een dagje HHB. Ik ben er nog niet zo zeker van.

In ieder geval lijkt het goed te gaan en we hopen dat ze snel weer een beetje opknapt.
Ik hou jullie op de hoogte!
Alvast bedankt voor al jullie lieve reacties..

Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan