Ongeluk in klein hoekje

Hoi dames!

Ben vandaag even bij Ma op ziekenbezoek geweest..Had een mooie Orchidee voor haar  meegenomen..  Ook heel even Iris laten zien.  

Ma  ligt nog steeds plat en kan niet langer dan 10 minuten rechtop zitten (dan gaat haar nek en hoofd weer enorm zeer doen). Ze moet voorlopig rust houden en plat blijven liggen. Dus ze kan vrijdag niet met ons mee naar de HHB+9Maandenbeurs. Dat vind ik wel jammer, maar ben blij dat ze gewoon aanspreekbaar is. Ik kon gewoon hele gesprekken met haar voeren, zolang ze maar plat ligt. En zij kon liggend ook even met Iris knuffelen... daar haalde ze ook weer een hoop energie uit, merkte ik.

Ik wil jullie langs deze weg bedanken voor alle leuke meelevende reacties! Ik heb Ma verteld dat jullie zo meeleven en zij vind het leuk om te horen dat ik zoveel aanspraak en steun haal uit t forum. Dus THANX dames!

Groetjes uit Lelystad,

Esther

Hoe is het nu met haar? en met jou??
Heel veel sterkte!!

En tot volgende week!!

Knuf Bertine

Heeej

Ik ben vanmiddag even bij Ma op ziekenbezoek geweest. Ze kan nu heel voorzichtig een minuut of 5 opzitten. Maar ze moet van de dok nog zo veel mogelijk plat blijven liggen en mag opzitten langzaam verlengen, maar heel voorzichtig aandoen.
Ik merk dat ze minder kan hebben als ze moe wordt, dat ze dan dingen door elkaar gaat halen. dan noemt ze een stapelbed een dubbeldekker en dat soort rare dingen... maar ze kan er gelukkig wel om lachen.

Ik ben niet erg lang geweest, maar merk dat ze  erg geniet van  kroelen met Iris, die ze tegen haar bovenbenen kan laten leunen (met gebogen kniën op de bank terwijl ze ligt). Dus ik ga regelmatig even onverwacht langs, dan kunnen zowel Oma als Iris genieten van kroelen en knuffelen.

Mijn vader heeft komende week zorgverlof opgenomen, zodat hij meer in huis over kan nemen. Mijn  jongste zusje woont om de hoek en neemt eea over in huis. Ik kom af en toe aanwaaien  en doe dan wat  om ma te ontlasten, maar ze wil niet veel aannemen  (koppig).  Ik maak me niet zo heel veel zorgen meer, omdat we het met z'n allen toch wel redden blijkbaar. En Ma is er nu minder erg aan toe dan de vorige keer.. maar ja, er is weinig over te zeggen hoe het zich gaat ontwikkelen omdat het wel whiplash op whiplash is. Ze was nog niet volledig hersteld van de vorige aanrijding waar ze ook whiplash opliep.

Ik hou jullie wel op de hoogte van de vooruitgang.

Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan