Ongelukje met baby?

Oh wat voel ik mij schuldig het eerste ongeluk in huis is gebeurt tijdens het verschonen is mijn meisje van de bank gevallen op de mat. Maar ze heeft haar hoofdje gestoten aan de rand van de tafel. Ik schrok me kapot en mijn moeder hart huilt. De kleine heeft eventjes gehuild natuurlijk maar dat was na troosten en kusjes geven gauw voorbij. Ze heeft erna ook wat gegeten. Maar ik zie op het hoofdje toch wat rood en een blauw plekje. Moet ik nu de dokter bellen of lijkt t mee te vallen? Weet niet wat ik beste kan doen. Ze lijkt er niet veel last van te hebben!

Blauwe plekken krijgt ze vast nog wel vaker.
Als ze niet anders reageert dan anders. En er geen last van lijkt te hebben dan zou ik me nog niet al te druk maken..

Haal VSM stoten en vallen creme in huis.
Even er op smeren en de blauwe plekken uit de toekomst worden niet zo erg

Die van mij was tegen radiator gevallen met zijn hoofd dikke ei en snee at dronk goed daarna even ingaten houden

De dokter gaat daar niks aan doen hoor ;) Groot worden gaat met vallen en opstaan. Mijn dochters zijn wel eens van het bed gevallen en van de commode, keihard uitgegleden onder de douche etc... ze zijn nu 3.5 en 22 maanden en hun knieën zitten vol schrammen en blauwe plekken, ze vallen bijna dagelijks.

Het is schrikken ja, zeker de eerste keer. Toen m'n dochter 5 maanden was rolde ze zo van ons bed terwijl ik ernaast lag te slapen. Ze viel plat op d'r gezicht. Ik voelde me ook mega schuldig. Maar eens moet de eerste keer zijn. Ze gaat nog 10000x vallen in d'r leventje ;)
Probeer je niet schuldig te voelen want dit gebeurt écht elke ouder een keer! Ze glippen soms zoooo snel door je vingers.

Terug
Bovenaan