sinds boas op zn buik kan rollen,is dit t eerste wat hij doet als we hem in bed leggen.eerst draaide ik hem in zn slaap terug op zn rug en dan bleef hij wel liggen.tegenwoordig wil hij dat niet meer en wil hij lekker op zn buik slapen.na een paar dagen en nachten heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat.alleen hij weet zich altijd zo ongelukkig te installeren.strak tegen de spijlen,arm of been buitenboord,hoofd tegen het hoofdeind of helemaal in de hoek.of hij ligt nog op zn arm die dan paars aanloopt.ik zit nu constant aan hem te plukken om hem goed te leggen,maar daarmee loop ik groot risico dat ik hem weer wakker maak,en hij slaapt al zo slecht.vanmorgen had ik even geen zin meer om 6 keer naar boven te lopen en hij heeft 2 uur heerlijk geslapen
maar wel met zn hoofd tegen de spijlen,met als gevolg;een rode plek die na een uur nog niet weg is en hij heeft op zn armpje gelegen,die was ook erg eigenaardig van kleur en er zaten allemaal slaapkreukels in zn handje.
hebben jullie daar geen last van?ik zal blij zijn als hij sterk genoeg is om zelf goed en lekker te gaan liggen.maar volgens mij duurt dat nog wel even.
maar wel met zn hoofd tegen de spijlen,met als gevolg;een rode plek die na een uur nog niet weg is en hij heeft op zn armpje gelegen,die was ook erg eigenaardig van kleur en er zaten allemaal slaapkreukels in zn handje.
hebben jullie daar geen last van?ik zal blij zijn als hij sterk genoeg is om zelf goed en lekker te gaan liggen.maar volgens mij duurt dat nog wel even.