ongelukkig liggen?(buikslapertjes?)

hier ook een rare slaper
slaapjes worden steeds korter overdag
ligt ook raar in zn bed dan,
mn dochter was net zo, tot ze ouder werd en idd op dr buik kon met dr hoofd tegen de hoek aan.
wie weet word jens ook een buikslaper, ik loop nu ook 6x per slaapje omhoog
elke keer die speen maarw eer kwijt,
maar buikslapen vind ik nog wel eng

Hier geen buikslaper maar wel een ontzettende draaikont in bed, heeft echt ontdekt dat ze zelf kan bewegen zeg maar. Ik vind het niet zo erg, ben zelf ook een draaikont haha maar papa vind het maar eng en nu loopt hij iedere keer naar boven om haar weer recht te leggen.

Groetjes Monique

die tip van veerle is wel een goeie.ik ga nu pas na een kwartiertje kijken en leg hem dan even recht.vanacht heb ik hem toen ik naar de wc ging ook even een halve meter lager gelegd.zelfs in zn slaap zwemt hij naar het hoofdeind
hij heeft van 21 uur tot 8:30 op zn buik liggen snurken.hoe houd ie t vol vraag ik me af.maar het schijnt nogal prettig te zijn.liggen jullie kleintjes ook zo lang op hun buik?of zal ik m snachts een keer omdraaien zolang hij dat zelf nog niet kan?

Hoi!
Onze kids liggen al vanaf 1 à 2 maanden elk slaapje op hun buik. Zodra ze zichzelf kunnen omdraaien, geven ze zelf aan hoe ze willen liggen. Ik zou me er dan ook niet zo druk meer om maken: ze draaien immers zelf hun hoofdje weer weg. Dochterlief is nu 5,5 maand oud en slaapt van 19:00 t/m 7:30 op haar buikje! Op haar rug slaapt ze gewoonweg niet. (Onze zoon van 2 draait zich pas sinds een paar maanden weer terug op de rug. En hij snurkt nu!! Vreselijk!)
Groetjes, Ingrid

Fleur is 6,5 maand en slaapt al een ruime maand op haar buik, soms ook overdwars of ondersteboven, gaat haar bedje door. Ik leg haar altijd terug op haar rug onder haar deken, maar als ze wakker is en ik haar ga ophalen dan ligt ze altijd weer op haar buik of ondersteboven.

Terug
Bovenaan