Ongepland, wel gewenst, da's schrikken!

Hoi,

ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is als je ongepland zwanger bent. Ik vind het heel mooi dat je zegt dat het wel gewenst is. Dat is in elk geval een hele belangrijke basis die je kindje mee krijgt. Ik wil je dan ook veel succes wensen en probeer te genieten van het cadeautje in je buik.

Veel liefs van Marloes

Hoi,
Herkenbaar verhaal. Deze derde zwangerschap was niet gepland, maar absoluut gewenst! Eigenlijk waren we er wel snel aan gewend. Ik ben wat minder bewust bezig met de zwangerschap, maar dat komt meer door de drukte van de 2 andere kinderen, werk en nieuw huis.
Succes met de zwangerschap. Groetjes, Yoeke

Hoi Wanda,

Ik ben moeder van een zoontje van 5 maanden en heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en.... positief..
Ook wij hebben het veilig gedaan en snappen niet hoe dit nu eigenlijk kan.
Eigenlijk ben ik nog helemaal niet aan een tweede toe, maar ja.

Het enige wat ons tegenstaat is dat we bang zijn dat we ons zoontje hiermee tekort doen.
We willen graag wat advies en tips.!!!

groetjes Kaymama

hoi wanda

hier nog een moeder die ongepland zwanger is

ik was er eigelijk al mee bezig dat ik waarschijnlijk geen kids erbij wilde
ik heb drie dochters   van 17, 15 1/2,en bijna een jaar
deze komt als de jongste 14mnd is
ik moest echt heel erg omschakelen maar na een paar weken (2 of 3)
was dat helemaal weg  
nu kijk ik helemaal uit naar dit wondertje het zal in begin zwaarzijn   maar daar kom ik ook wel weer over heen
het is een kwestie van een ritme krijgen
ik zeg telkens tegen mezelf het komt van zelf goed

gr eugenie

Gefeliciteerd! Ben je er al aan gewend? Mijn tweede is nu een jaar oud en wat kosten betreft, valt het reuze mee, hoor. Een eerste kindje kost nogal wat, maar als je alles nog hebt (en ik neem aan van wel, aangezien je kleintje nog zo jong is) dan kost het eigenlijk alleen maar luiers.
Twee onder de drie jaar is misschien aan de ene kant lastig, maar aan de andere kant zal er misschien wat minder jaloezie zijn, de oudste went zo gauw aan de jongste dat ze snel zal wennen en zich niet meer zal herinneren dat ze ooit papa en mama voor zichzelf had.
Wij hadden onze tweede wel gepland, alleen hadden we gedacht dat het wel een jaar zou duren voor ik zwanger werd, aangezien ik de vorige keer dat ik met de pil stopte, ook een jaar geen cyclus had. En toen waren we ineens zwanger! Een schok, omdat we gerekend hadden op wat meer tijd, maar mijn man wende sneller dan ik, ook al was ik degene die het het eerst over de mogelijkheid van een tweede had.

succes!

Terug
Bovenaan