Ongepland zwanger & vertellen aan vriend

Hé Nenax, 

Allereerst...gefeliciteerd! Ondanks dat je waarschijnlijk nu vooral heel erg zit te stressen.
Gewoon vertellen met alle emoties die jij er ook bij voelt. Jij hebt in feit niks verkeerd gedaan bent net zo verbaasd als dat hij straks is als je het 'm verteld. Dit is jullie situatie, dus zo moet je ook het gesprek lekker in gaan. 

Dus....adem in...adem uit...en vertel het 'm. Vooral niet zelf onnodig lang mee rondlopen. 
Heel veel succes meid! Het komt hoe dan ook helemaal goed. Echt waar. 

Groetjes, sterkte en liefs.

Ik heb inderdaad een kaartje geschreven en geef daar de test bij, omdat ik bang ben dat ik niet uit mijn woorden kom. We shall see, ik ben echt op van de zenuwen, maar kijk er wel naar uit dat hij zo thuis komt. 

Bedankt voor de lieve berichtjes!

Hey Nenax, goed van je om het op papier te zetten. En ook goed van je dat je het vandaag verteld, dan heb je dat maar gehad en ben benieuwd naar de reactie!

Ik vind het knap dat je het vandaag al gaat vertellen
Ik heb het mee gemaakt bij de laatste zwangerschap hadden al dochters van 8 en 11 toen ik zwanger raakte door de pil heen 
Ik heb het hem ook meteen gezegd moest alleen lamg wachten die avond omdat onze pubers rond liepen nou kan zeggen duurde heel.lang voordat ze naar bed gingen hij was geschrokken maar zeiden meteen tegen elkaar wij gaan ervoor.

Pfoe, nou het is achter de rug. Hij reageerde heel erg fijn, in eerste instantie zelfs heel blij, maar ook wel erg geschrokken. We hebben er lang samen over gepraat en dat zullen we de komende tijd ook vast nog veel doen, maar mijn spanning is gelukkig deels weg. 

Echt onwijs bedankt voor jullie lieve berichten, liefs en hulp! Ik waardeer het enorm en voelde me er stuk minder alleen door. Alle liefs!

Heel fijn om te horen! Hopelijk kunnen jullie samen in gesprek blijven en jullie weg hier samen in vinden. Maar zo te horen komt dat wel goed. Een goede zwangerschap gewenst, want ondanks dat het niet gepland was, is het toch een heel mooi wondertje wat nu in je groeit. 

Terug
Bovenaan