Ongerust ivm wat bloedverlies

Hallo,

ik ben voor het eerst zwanger en zit nu op de 6 weken en 2 dagen. Had eergisteren wat krampen en daarna rosé bloed bij afvegen. Gisteren weer wat rosé bloed bij afvegen en vandaag rosé/rood bloedverlies maar ook weer alleen bij het afvegen. Het was afgelopen weekend wel emotioneel omdat het een jaar geleden was dat ik (samen met mijn moeder & vriendin) een zwaar auto ongeval hebben overleefd. En tevens vrijdag, maandag & dinsdag teveel gewerkt. Ik twijfel.. Ook omdat ik geen heftige krampen of veel bloedverlies heb.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Ps. Het is ook een lang verwachte wens die uitkomt ❤️

Hi Dianira, hopelijk de vk al gebeld hiervoor? Week is rond deze tijd de innesteling waardoor je wat bloed verliest. Mocht het meer worden en echt een maandverband vol dan kan het wijzen op een eventuele miskraam, dit hoeft natuurlijk niet! Bel daarom even de vk, die kan je doorverwijzen voor een echo. Succes!

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje, 7 weken zwanger en van het weekend wat bloed met plassen en afvegen en heb vanmorgen gebeld en kan idd innesteling zijn maar je schrikt er wel erg van! Hoe gaat met jouw Dianira? Wanneer heb je 1e echo?

Ik had net een paar dagen nadat ik overtijd was, 1x wat bloedverlies. Dus op 4,5 week zeg maar. Was een beetje heldere lichtrode afscheiding. Ik schrok me kapot en dacht meteen dat het klaar was.. Maar sindsdien is het niet meer voorgekomen gelukkig. Ik zit nu op 6 weken. Nog 2 weken wachten tot de eerste echo. Spannend.

Hoi Dieanira,

Hoe gaat het nu?? Ik heb met 5 weken ook eerst wat oud bloed verloren, en een paar dagen later enorm veel helderrood bloed, het idee dat je in je broek plast...
Bij mij was het uiteindelijk 'gewoon' bloedverlies, en ben nu inmiddels alweer 13 weken zwanger!! Terwijl we ervan overtuigd waren dat het zeker een miskraam moest zijn.

Succes!

Hallo, ik ben van bijna 8 weken en heb nu aantal keren bloedverlies gehad bij het afvegen eerste keer was het een klein beetje bruin bloed maar met schrik na eerste hulp maar alles was in orde by de 2e keer was het wat helder a donker rood ook naar eerste hulp ik zou een wondje van 12mm achter de baarmoeder hebben heb 2 dagen in bed gelegen tot savonds weer bloed had toen dacht echt dat ik het zou verliezen dus weer voor zekerheid naar eerste hulp maar alles was in orde ze kon ook de wond niet meer terug zien en heb het hartje mogen horen zo blij dat niks ergs is als nog moet ik het rustig aan doen

hi hier ook de schrik erin, donderdag 6 weken zwanger. Pril dus. vorige week af en toe was roze afscheiding gehad met afvegen. Maar al een paar dagen gelukkig nergens last van. Wel misselijk, duizelig, buikpijn krampjes, gevoelige tepels. En ging net naar de wc en had rood bloed in mijn onderbroek, help! Maar niet veel. Dus vk gebeld en die zei dat het waarschijnlijk onschuldig is. Pas als ik meer bloed ga verliezen en krampen krijg moet ik gelijk het 06 bellen. En heb pas over 2 weken mijn echo. Twee weken onzekerheid... word langzaam gek!

hey,

heb hier in het begin ook veel last van gehad, bij het afvegen lichtkleurig bloedveries en elke keer na het ovegeven kon ik bloed afvegen daar beneden. Heb elke keer de verloskundige gebeld en die zei tegen mij dat ik er rekening mee moest houden dat er kans was op een miskraam. Ik had lichte krampjes in mijn onderbuik en ik was ook erg bang.

Op een gegeven moment is het gewoon gestopt ( na een week of 2) en ik ben nu 12 weken zwanger. Heb gisteren een echo gehad en alles ziet er hardstikke goed uit. Het kan dus echt alle kanten op gaan, maar vaak komt het gewoon goed. Meestal is het idd innestelingsbloed.

Terug
Bovenaan