Ongerust ivm wat bloedverlies

Hi, sinds gisterenmiddag heb ik ook met het afvegen donker bloedverlies.

Zijn nu inmiddels 5 weken en 4 dagen zwanger en uit het niets had ik opeens bloedverlies. het is niet zo dat als ik nu een inlegkruisje om doe dat het vol zit dat is het dus niet. Het is alleen met vegen. Ik neem zo meteen even contact op met VK aangezien het niet de eerste keer is helaas dat we een miskraam hebben gehad. De angst zit er toch onbewust een beetje in ondanks dat ik weet dat het ook oud innestelingbloed zou kunnen zijn.

Ik lees wel dat er meer vrouwen last van hebben en dat ik gelukkig niet de enige ben in dit verhaal. Maar de onrust is er toch een beetje.

Fingers crossed en ik hoop voor alle andere dames die hier last van hebben dat hun zwangerschap goed blijf gaan en dat het niets ernstigs is.

Ik heb ook rond de 5 a 6 weken last gehad van wat licht bloed verlies met afvegen. Een paar keer de vk daarvoor gebeld en zolang je geen erge buikkrampen hebt of heel helder rood bloedverlies hoef je je niet druk te maken zeiden ze iedere keer.

Na anderhalve week was het weg. Had lichte buikkrampen maar dat kan je baarmoeder zijn die aan het oprekken is.

Ik ben inmiddels 12 weken en alles gaat goed. Ik zou me dus niet zoveel zorgen maken en lekker genieten!

Terug
Bovenaan