Ongerust

<p>Gistermiddag had ik opeens oud bloed. 's avonds was het weg. Echter heb ik deze ochtend weer oud bloed. Ik heb verder geen krampen of buikpijn. Alleen gaat mijn stoelgang erg vermoeiend (regelmatig verstopt). Ik zit nu op 13w en 3d. Ook mijn lust in sex is weer terug. Mijn vriend moet momenteel bijna elke avond aan de bak met me ? daarnaast heb ik nu ook nog eens de griep. Nu kan het natuurlijk een oude bloeding zijn door persen, niezen of de sex. En ik weet in mijn achterhoofd dat ik me waarschijnlijk om niks druk maak... maar toch... ik ben doodsbang. </p><p> </p><p>Ik hoor zo graag nu van meiden die hetzelfde hebben of gehad hebben en me een beetje gerust kunnen stellen. </p>

Oud bloed is niks om je zorgen over te maken! Als het fout zou gaan is het rood en zelf bij rood bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken.

Nou dat is dus wel een belangrijk gegeven. Het is daaronder allemaal wat gevoeliger en de adertjes knappen dus wat sneller. Ik had nooit last van bloed verlies na de seks, maar nu dus wel. Verloskundige opgebeld omdat ik ongerust was. Nou het blijkt dus dat het daardoor kan komen. Niks om je ongerust over te maken dus. En het bloeden is vaak niet eens veel, bij mij tenminste. Als je het toch niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen. Maar ik denk dat het meevalt!!

Hoi! Bij erge onrust mag je je verloskundige bellen, maar ik denk zelf dat oud bloed geen kwaad kan. Het kan heel goed zijn dat het door de sex komt dus ik begrijp volledig dat je dat verteld ;-) 
Door klaar te komen trekt je baarmoeder samen en komt er meer doorbloeding naar dat gebied. Het is dus goed mogelijk dat tijdens het vrijen er een adertje is gesprongen. Je zou kunnen proberen om vandaag en morgen even de boel met rust te laten daar beneden om te zien of het maandag over is. Mocht je meer bloed gaan verliezen, buikpijn krijgen of door de onrust niet meer kunnen slapen zou ik vooral even de verloskundige bellen. 
Succes en hopelijk is het snel weer over  

Terug
Bovenaan