Ongerust

Het is niet waar dat bij oud bloed er geen zorg hoeft te zijn. Bij mij begon mijn miskraam met bruinverlies wat pas na een week doorzette tot rood bloed en daarna met pillen miskraam moeten opwekken.
ik wil niet negatief zijn maar wil een eerlijk beeld geven.  iedere zwangerschap is in het begin erg spannend. Ik hoop voor jou dat het loos alarm is. 

Suxces! Xx Myl

Kan me goed voorstellen dat je er van geschrokken bent! Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen bloedverlies. Ben nu zwanger van de 2e en net toen ik dacht "Joehoe, de 12-weken-grens gehaald" begon ik te bloeden 's ochtends. Hadden de dag er voor geen sex gehad. Ben er toen ook erg van geschrokken en dacht dat dit het begin van een miskraam zou worden. Gelukkig hield het na 1 dag bloeden op en ben ondertussen in week 21 en heb een vrolijk trappelend kind in de buik :D Bij de controlle werd mij ook gezegd dat het overal aan kan liggen. Aan de ene kant is alles erg goed doorbloed, het kan zijn dat de baarmoedermond gevoeliger is en daardoor wat bloedverlies optreed, of wellicht nog eerst rest van de innesteling werd mij gezegd. Op de eerste echo had ze namelijk nog iets gezien wat op bloedresten van de innesteling leek. Bij de controlle was echter alles prima. Sindsdien trouwens ook geen bloedverlies meer gehad.
Ik zou ook iig even contact opnemen als je ongerust bent, dan kunnen ze je ook vertellen waar je op moet letten.
Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan