ongerust!

Nee idd, als het morgen der nog is ga ik gewoon bellen. Vond het ook beetje afgezet van hoef geen zorgen te maken kan dit en dit zijn.. Maar voel me der nog niet lekker op wil zekerheid hebben en die heb ik nu nog steeds niet. Het is nu alleen bruin gelukkig en geen bloed of zo,

Nou vanacht toch naar ehbo geweest, wou toch zekerheid, wat ik als nog niet heb gekregen:( Ze zagen alleen 2 vruchtjes zitten maar konden nog niet zien of der wat in zat. Dus het kan nog alle kanten op:( laten we het hopen hebben meer mensen dit gehad?

Hoi Playbunny,

ik heb hetzelfde gehad als wat jij nu omschrijft... ook 2 lege vruchtzakjes en konden met de 1e echo ook nog niets zeggen, lees anders mijn verhaal bij novemberclub (voel me leeg- verhoef)
dan lees je mijn hele verhaal, als je nog vragen hebt stel ze geurst... het is niet niets die onzekere periode waar je inzit en het net als bij mij in het begin nog 2 kanten op kan gaan... pfff... spannend... hoop dat het bij jouw wel goed mag gaan, ik heb helaas een miskraam gehad...

wens je veel sterkte en kracht!

liefs Petra

Terug
Bovenaan