Ongesteld geweest maat toch een positieve test

<p>https://ibb.co/s5KtMt4</p><p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zijn bezig voor ons eerste kindje nu was mijn nod woensdag 27-01 maar omdat ik het gevoel had zwanger te zijn had ik op vrijdag 22-01 een test gedaan en deze was negatief. De volgende ochtend werd ik ook 4 dagen eerder ongesteld. Nu ben ik gisteren begonnen met ovulatie testen en deze waren echt positief maar had weleens gehoord dat een ovulatie test ook op zwangerschap positief kan uitslaan en heb dus ook een zwangerschaps test gedaan eigenlijk met het idee om mezelf gerust te stellen. Maar nu blijkt die dus positief te zijn terwijl ik gewoon ongesteld geweest ben heb er vanmorgen weer een gedaan en ook die was positief zijn er hier mischien dames die dit ook gehad hebben?</p>

Ik dacht in december mijn menstruatie gehad te hebben. Vond het wel een vreemde menstruatie dus een test gedaan maar die was negatief
3 weken later begon ik toch te twijfelen en een test gedaan en die bleek positief te zijn!
Morgen 10 weken zwanger!

Dankjewel voor je reactie. Ja snap er echt niks van leek echt op een gewone menstruatie met alle klachten erbij. Ik twijfel nu of ik niet gewoon een miskraam gehad heb maar lijkt me dat die dan de dag voor dat het bloeden begon ook gewoon positief had moeten zijn toch 

Ik heb echt precies hetzelfde.. eind december dacht ik een menstruatie gehad te hebben, begin januari heel licht bloed verlies 2 dagen. Huisarts gebeld, die vermoedde een miskraam. 
Vorige week had ik toch wat klachten, getest en ja hoor, positief.. Contact gehad met verloskundige, die gaat er vanuit dat ik toch gewoon zwanger ben.. 
ik heb 17 februari de eerste echo. Moet zeggen, voor mij is het nogal een rollercoaster. Ik durf er niet van uit te gaan dat ik zwanger ben.

@Loukie-m leek het bij jou ook op eem gewone menstruatie?
@Anomi spannend hoor! Ja snap er niks van dacht echt gewoon dat ik ongesteld was en als het een miskraam zou zijn had die vrijdag toch ook positief moeten zijn 

Ik heb dit ook gehad. Een paar dagen voordat ik ongesteld werd negatief getest, paar dagen na menstruatie alsnog positief getest. Ik snapte er ook niks van en had wel meteen het gevoel dat het niet goed zat. Paar weken later bij de eerste echo bleek het inderdaad geen gezonde zwangerschap te zijn helaas. Het kan dus helaas ook mis zijn inderdaad. Ik ga voor je duimen dat jij een andere afloop krijgt. 

@Gebruiker-S hè wat naar? mischien een rare vraag maar had je gewoon een miskraam gehad dat zichzelf opgelost had of moesten ze wel een ingreep doen. Het is zo lastig want je leest zoveel verschillende verhalen. 

Terug
Bovenaan