Ongesteld geweest maat toch een positieve test

Ik heb uiteindelijk een ingreep gehad omdat ze niet duidelijk kregen of het een gewone miskraam was of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bleek uiteindelijk dus 'gelukkig' een gewone niet gezonde zwangerschap in de baarmoeder te zijn.  
Hoe verdrietig het ook was, ik was vooral blij dat het niet buitenbaarmoederlijk bleek te zijn. Daarna ook heel snel weer zwanger geworden, nu wel een goede zwangerschap gelukkig.  
Hopelijk weet jij snel hoe het zit!

Heb dat bij dochter ook gehad. Toen niet bezig met zwanger raken, dus dacht ongesteld te zijn. Licht bloedverlies, wel kort maar dacht dat ik ongesteld was. Paar weken later niet en toen een test gedaan. Bleek ik zwanger te zijn. Bij mij was het denk ik een innestelingsbloeding. Zou over een paar dagen nog een test doen. 

@kibdersuprise ja het is echt heel raar. Ik ga dimsdag ochtend weer testen dan is het 48 uur verder dus dam zou de test toch op moeten lopen? Heb verder ook geen klachten alleen last van mijn onderrug 

Ik had een onregelmatige cyclus en dacht ongesteld te zijn geworden maar was alleen savonds bruin verlies. Ik vond het al raar. Paar dagen later ovulatietest gedaan voor de fun eigenlijk. Was knalpositief. Dag erna nog knalpositief vond ik heel raar dus dag erna zwangerschapstest gedaan en jawel positief. Ze wordt in mei alweer 4 jaar. Succes! Je bent voor nu gewoon zwanger volgens de test. Gefeliciteerd! Wsl is het innesteling geweest en die is bij de een heftiger aanwezig dan bij de ander. 

Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn!

[quote quote=10403083]@Loukie-m leek het bij jou ook op eem gewone menstruatie?
@Anomi spannend hoor! Ja snap er niks van dacht echt gewoon dat ik ongesteld was en als het een miskraam zou zijn had die vrijdag toch ook positief moeten zijn [/quote]Ja het was wel iets minder maar wel een dag of 4!

Dames bedankt voor de reacties. De testen lopen hier gewoon op en gisteren was de test streep zelfs even donker als de controle streep dus heb contact gehad met de verloskundige en die geeft ook aan dat het vaker voorkomt en dat als de testen oplopen het gewoon goed is ? als die 'menstruatie' een miskraam geweest was hadden de testen moeten aflopen ipv oplopen?

Terug
Bovenaan