ongesteld na 4e iui

Hoi,
Gisteren dus ongesteld geworden. Onze hoop was al niet groot gezien het aantal geinsemineerde zaadcellen (450.000), maar goed, stiekem hoop je toch op een beetje geluk. We mogen het nu nog 2x proberen maar worden evendgoed doorgestuurd naar de VU. Ik zie die 2 iui's maar als een extra kansje want echt vertrouwen heb ik er niet meer in. We hebben gewoon nog wat meer hulp nodig. We kunnen er nog eentje doen voor de zomerstop in ons ziekenhuis en dan zijn ze er in september weer, dus missen we een of twee maanden maar dat is ook wel weer te overleven. Een beetje rust is ook niet verkeerd als we verder gaan voor ifv/icsi. Vanavond heerlijk uit eten geweest met mijn vriend, echt uit eten met alles erop en eraan en lekker wijntjes gedronken. Gewoon even als goedmakertje voor al het gedoe! Ooit komt de dag...... Fijn weekend nog allemaal! groetjes Noor

Hi Noor,

Balen dat je weer ongi bent geworden. Je had het misschien wel verwacht maar toch blijft het balen. ik heb vd week weer mijn ei gehad(dag 11 al) dus wij blijven ook gewoon op de natuurlijke manier proberen al is de kans heeeel erg klein.
Heb je al enig idee wanneer jullie met ivf kunnen beginnen? Waarschijk oktober? Misschien is het niet meer nodig! Een vriendin van mij is waarschijnlijk zwanger vd eerste icsi poging. Ze  zouden vanmorgen gaan testen omdat ze al een paar dagen overtijd was, ik heb nog niets gehoord van haar...spannend

Verder heb ik nog niets te vertellen qua behandelingen(heel saai). Over 3 weken hebben we eindelijk onze intake voor ivf/icsi maar de behandeling zal vast na de vakantie pas starten.

Gaan jullie nog op vakantie of weekendtjes weg?

gr
Marielle

Hai!
Ik miste je al een paar dagen hier. Leuk dat je er weer bent! Heel goed dat jullie gewoon lekker doorgaan, je weet het gewoon niet en wie weet hebben jullie geluk! Ik heb in mijn directe omgeving een heel goed voorbeeld van een stel wat dus zwanger raakte net voordat ze hun intake voor icsi in het AMC zouden hebben.  Hun dochter is nu een maand oud.  Wat gaaf van die vriendin van jou, ik ben heel benieuwd.  
Ben ook benieuwd wanneer jullie gaan starten met de behandeling. Gek eigenlijk dat het nu eindelijk zo ver is, na heel wat hobbels en bobbels.... Ik heb  dinsdag ons aanmeldingsformulier naar de VU gestuurd.  Ik denk dat ik morgen ga bellen over hoe en wat verder.  Zoals ik al zei, die 2 iui's zie ik maar als extra kansen. Mijn vriend vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben, ik zei dat ik er voor 1x wel eens 5 miljoen wilde hebben.... Ik moet in ieder geval morgen ons ziekenhuis doorbellen dat ik ongesteld ben geworden en dan zal ik morgen ook wel weer moeten beginnen met prikken.
Over onze vakantie, we zijn aan het brainstormen. Het is een beetje lastig omdat we in oktober/november ons nieuwe huis opgeleverd krijgen. Als we gaan, gaan we begin september. In ieder geval naar de zon, vorig jaar Schotland was schitterend, mijn keus, dus nu is mijn vriend aan de beurt. Hij wil graag een zeilboot huren in Griekenland. Hij kruipt nu naast me, ga nog even huggen! groetjes

hai Noortje,

Wat een tegenvaller weer meis.. Wij hebben het ook gehad met 400.000 maar de spanning is net zo groot dus je blijft toch hopen he!
Ik hoop dat je het nog gaat redden binnen de volgende 2 pogingen hoor! 50% is binnen 5 pogingen zwanger he!! (IUI pogingen)
Keep ths faith dus!!!

lfs inge

Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn vriendin. Ik denk dat ze het moeilijk vind om het aan ons te vertellen omdat wij ook zolang bezig zij. Hun ziekenhuis had geen wachtlijst en de onze wel vandaar dat ze veel eerder konden beginnen. Wij zijn een half jaar voor hun naar de dokter gegaan. Het blijft moeilijk van 1 van ons 2 zal eerder zwanger worden en je weet niet of de ander ooit zwanger gaat worden. Natuurlijk ben je blij voor de ander maar het is extra wrang voor je zelf omdat je het zelf ook zo graag wilt.

Ik kijk wel elke dag op het forum maar reageer niet zo vaak meer, niet zoveel zin in. Ik heb zelf ook weinig te melden.

Wanneer ben je ook alweer jarig? Eind juli toch? Ik wil met mijn verjaardag op vakantie(november) maar dat duurt nog wel even. Dat is helemaal afhankelijk of we zwanger gaan worden of niet.
ik ga nog ff werken...

28 juli is de dag die je niet vergeten mag...... ahum, dit jaar slaan we het een keertje over. Ik heb gewoon geen zin om het te vieren en ga gewoon lekker bbq'en met mijn ouders en zusje en zwager en mijn vriend. Met mijn zusje gaat het niet zo goed, ze heeft vorige week zondag waarschijnlijk een tia gehad. Ze is nu thuis en heeft bijna iedere dag onderzoeken om er achter te komen wat er aan de hand is. Ze is 26, dus nog veel te jong voor dit soort ongein. Haar bloeddruk is veel te hoog en met haar rechteroog kan ze niet goed zien. Ik vind het nu veel belangrijker dat zij weer helemaal de oude wordt. Eigenlijk wel het allerbelangrijkst.
Wat jou vriendin betreft. Het is wel fijn dat zij jou als geen ander kan begrijpen. Ik kan me voorstellen dat je baalt van het feit dat zij eerder aan de beurt zijn geweest, maar dat zal dan ook het enige zijn waar je van baalt, want voor jou is het natuurlijk een heel positief voorbeeld van icsi dus kan jij ook vol goede moed eraan beginnen!
Ik zou willen dat ik iemand had die dichtbij stond die hetzelfde meemaakt. Nu heb ik vriendinnen die mij willen "sparen" terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik kan mensen gewoon heel moeilijk duidelijk maken dat het ons leven niet niet voor 100% in het teken van een baby krijgen staat en dat ons leven gewoon verder gaat met andere leuke dingen. Dit forum is een goede uitlaatklep!
Vandaag heb ik een echo gehad en mijn eerste prik weer gezet. Daar gaan we weer.... Ik hoop zo dat we het nog redden op ons 31e!!!!!

Hoi Noortje,

Wat lees ik nu over je zusje!? Nee toch! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is. (dat kan heel goed met een tia). Laten we zeggen dat ik er van dichtbij ervaring mee heb en dat het lang niet altijd slecht afloopt helemaal niet als je zo jong bent.
Moed houden hoor! Leuk dat jullie met z'n allen gaan BBQ'en op je verjaardag. Veel leuker dan al dat drukke gedoe waarbij je alleen maar aan het rennen bent.

Marieke, als je vriendin zwanger is dan is dat toch een heeeel goed voorteken?? Mijn buuf heeft 2 kinderen na IVF en ik haal daar heel veel troost uit zo van 'het kan dus echt!!' Zij zijn mijn goede voorbeeld zeg maar wat ik voor ogen hou.
Wellicht heeft ze nog niet kunnen testen want soms duurt het even voordat de test positief is. Ook voor jullie gaat het goedkomen!!

lfs inge

Terug
Bovenaan