ongesteld na 4e iui

HI Noor,

Ik hoorde net dat het niet gelukt is bij mijn vriendin, erg he..Ik vind het zo vreselijk helemaal omdat ze overtijd was en we allemaal dachten dat het gelukt zou zijn maar niet dus. Haar ongi is niet op gang gekomen maar er was geen vruchtje meer...
Helaas is dit dus ook iets wat kan gebeuren, je denkt dat het gelukt is maar dan valt je hele hoop in duigen.
Dat betekend dat ze straks gelijk met ons de 2e behandeling zullen krijgen, al heb ik geen idee hoeveel tijd tussen de 1e en de 2e poging mag/kan zitten.
Anyway, ik ga even verder balen voor hun achter mijn pc...

gr
M

oja, en ik wil nog zeggen dat ik het heel erg vind voor je zus(ik heb ook een zusje en de gdachte dat haar iets over komt..). ik hoop dat alles weer goed komt met haar!

liefs
M
ps: en Inge, uiteraard was het fantastisch geweest als het bij hun gelukt was geweest, dat was zeker een goed voorbeeld geweest!! Ze zijn 1 van onze beste vrienden dus wij gunnen hun alle het goede toe. Alleen we zouden graag allemaal tegelijkertijd zwanger willen worden! We zijn best wel met een aantal stellen bezig zwanger te worden waarbij het niet lukt en dan wordt er eindeliljk1 zwanger na anderhalf jaar, en dan een half jaar pas de volgende, het zou zo leuk zijn als we allemaal straks een babietje mogen vasthouden.

Hallo Noortje,
Ik wilde je een hart onder de riem steken en vertellen dat wij bij onze laatste poging IUI zwanger zijn geworden. Wij waren er beslist niet mee bezig en zouden voor IVF gaan maar dat was dus niet nodig. Ook het aantal spermacellen was minder dan de vorige keren (ik weet niet meer precies hoeveel).
Ik wens je heel veel succes!

Hoi Margriet,

Bedankt voor je positieve reactie, dat zijn verhalen die we hier graag horen en ervoor zorgt dat we de moed erin houden! Ikzelf zie deze laatste keren inderdaad ook als  een extra kansje voor ivf en ga deze keer gewoon nergens vanuit, geen hoop, niks, we zien het wel. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van alles wat komen gaat!

Marielle,
Wat vreselijk voor je vriendin. Als je dan 2 dagen over tijd bent na zo'n behandeling dan ben je er toch stiekem  99% van overtuigd dat het gelukt is. Wat kan je dan nog zeggen om iemand op te peppen, heel moeilijk. Wat is voor hun de reden dat ze icsi doen?
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het een keer raak is, voor ons allemaal!!!!!

Terug
Bovenaan