(Ongesteld) terug van weggeweest

Dag meiden,

Terug van weggeweest!! Het was super lekker. Het weer was goed, Florence en Sienna was erg mooi, het eten fantastisch. Kortom... we hebben genoten!!

1 nadeel... zaterdag werd ik ongesteld!! Echt balen hoor. Ook al verwachtte ik deze maand ook al niet zwanger te zijn, ik baalde toch wel toen ik ongesteld werd. Nou ja, deze maand beter.

Monique, wat lekker dat je nu eindelijk je eisprong hebt gehad!! Vaak geklust?
Ik sta nu weer achteraan in de rij.. we gaan gewoon voor deze ronde!

Nien, wat geweldig voor je dat de echo positief was. Ik heb echt aan je gedacht hoor. Hoe moe ik ook ben nu, ik wilde perse even het internet op!! De kans op een miskraam is nu zo ontzettend klein geworden. Wat zul jij lekker op vakantie gaan zeg!!

Ik houd het even kort want ik stap mijn bedje in maar vertel... hoe is het met jullie??

Kus F.

Had een heel verhaal voor je ingetikt, druk ik op de verkeerde toets...
Balen voor je dat toch ongesteld bent geworden. Kan me helemaal voorstellen dat je stiekem toch een beetje hoopt en al helemaal omdat je de klachten had.. Fijn dat je het zo lekker in Italie hebt gehad. Onze vakantie duurt nog even. Ik wil ook graag m'n hoofd leeg hebben qua zwangerschappen. Ben er nl ook veel te veel mee bezig en dat wil ik eigenlijk helemaal niet...
Succes !!!
Groetjes S

Hoi meiden,

Fred, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!!! We hebben je wel gemist hoor!
Het enige wat je ongi goed kon maken waren de mooie italianen! ;)
Monique, ben erg benieuwd naar jou uit slag! 6 augustus! Nog iets meer als een week! Gaat dat snel he!
Ben zelf ook blij dat de echo zo goed was, vooral dat het hartje klopte. Er kan nu altijd nog wat mis gaan, maar de kans is kleiner.
Vandaag bezoek gehad van een vriendin en die kwam met een luier emmer vol met kadotjes. Voor elke maand 1. Wel een onwijs gaaf idee van haar!

Op dit moment gaat al mijn energie zitten in slapen en inpakken voor de vakantie! Nog 2 dagen werken en dan we eindelijk eindelijk uit gaan rusten.

Probeer in ieder geval donnderdag nog even langs te komen! Zal jullie erg missen!

Spring nu richting bed!

Weltrusten

Nien

Hoi Nienepien,

Hoe lang moeten we je nu gaan missen? Wanneer ben je weer terug? Ik wil je in ieder geval alvast een heeeeeele fijne vakantie wensen!! Heb je het goede nieuws trouwens al op je werk verteld?
Geniet in ieder geval van het heerlijke weer, de rust en van elkaar (dit is misschien wel jullie laatste vakantie met zijn tweetjes haha!!).

Zelf loop ik alweer tegen het einde van mijn ongi aan. Mijn eisprong verwacht ik nu pas weer rond 13 augustus dus het is gewoon weer een kwestie van afwachten.

Monique, hoe is het met jou? Al kwaaltjes??

Nou Nien, nogmaals een fijne vakantie, ik ga je wel missen hoor en ik ga vaak aan je denken! Geniet ervan!

X F.

ps: S, bedankt voor je lieve berichtje. Moeilijk is dat he om er niet zoveel mee bezig te zijn. Ik probeer het wel maar het lukt me niet echt zo goed vrees ik.. Succes en hopelijk kunnen we snel Nienepien volgen naar het zwanger forum!!!

Hai meiden,

Tjonge weer allemaal nieuws hier!
Nien, ik vind het geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen.
Ge je je vakantie tenmiste wat relaxter in.
Ik "wist"dat het goed zat. Echt zo,n voorgevoel ondanks dat ik je niet "ken" gek he.
Ik hoop dat je ontzettend van je vakantie mag genieten, het is in ieder geval mooi weer nu, houden zo!!!

Fred, lekker dat je zo genoten hebt van Italie!
Ik ben het met Nien eens, die Italianen zijn [meestal] mooi!
Nou vind ik donker haar enz zo ie zo wel mooi.
Enne... ik ben getrouwd met een blonde!!!hihi.
Ik vind het wel ontzettend balen dat je ongi bent geworden.
Je hoopt het zo.....en dan weer die vervelende bloedmonsters.
Wie weet de volgende ronde.

Hier gaat alles "volgens plan".
Mijn temp i nog steeds boven de 37.
Ik heb tijdens mijn nachtdiensten wel getempt, dit was dan na een paar uurtjes slaap aan het einde van de morgen.
Was ook boven de 37 maar "telt" denk ik niet mee.
Vanmorgen was hij 37.11.
Ik las gisteren dat als je je ei krijgt je temp even zakt en dan weer omhoog vliegt.
Ik had steeds een temp van zo,n 36.70, vorrige week dinsdag was hij 36.45 en vanaf toen ging hee omhoog.
36.77, 36,90, 36.88, 37.01 toen nachtdiensten en gisteren 37.03 en vanmorgen 37.11.
Ik gebruik d maybe nog wel steeds[voor de zekerheid haha]hoeveel bevestiging heb je nodig?]
Maar ik denk dat ik vorige week woensdag dan mijn ei heb gehad, als ik em gehad heb.
Ik snap n.l niet dat mijn maybe niks heeft laten zien.
Wat kun je daar toch weer onzeker over worden he.
Aan de andere kant zit mijn temp. nu boven de 37, als ik geen ei had was mijn temp toch ook niet omhoog gegaan?
DE kwaaltjes:
Gisteravond had ik een ongi gevoel en soms ben ik wat misselijk [heel licht]
Dit kan ook nog van de nachtdiensten kpmen natuurlijk.
Ik houd mijn nod maar op 6 aug, spannend weer hoor.

Nou weer een heel verhaal.
Jullie temp[t]en beiden niet toch?
Nou tot gauw!

Liefs, Monique

Hoi meis,

Ik vind het echt heel erg raar dat de maybe baby niets aangeeft. Zei je nou dat je dat vaker had gehoord? Ook van andere meiden? Nu heb ik het "voordeel" dat ik rond mijn eisprong veel slijm verlies dus ik zou 'm niet missen maar ik vind dat toch niet zo'n fijne gedachte jij wel? Het is dus toch wel goed om niet alleen op de MB te vertrouwen. Ik heb nog 5 ovulatietest-sticks van CB dus die kan ik nu weer gebruiken.
Dus 6 augustus is je nod. Spannend hoor!! Wat zegt je gevoel of heb je er nog totaal geen idee van? Ik voelde wel vrij snel (ondanks de klachtjes) dat ik niet zwanger was. Ik weet het niet, dat is een bepaald gevoel dat je dan gewoon hebt.

De Italianen waren erg mooi. Ik houd niet van die gladde Italianen (met een pot gel in hun haar en een zonnebril in het haar) maar er liepen heel wat charmante mannen tussen. Op de terug weg hadden we een ontzettend leuke taxichauffeur die me voor gek verklaarde dat ik getrouwd was en dat hij me graag wat stukjes kaas wilde voeren en wijn met me drinken enzovoort enzovoort.. haha, ontzettend glad maar wel goed voor je zelfvertrouwen!!
Nou Monique, houd je me op de hoogte van je klachtjes? Ik duim voor je!

Nien, ik had nog een berichtje hier boven voor je staan.

Dag lieverds,

X F.

Hoi meiden,

Dit is dan toch echt het afscheid voor dat ik op vakantie ga.
Morgen nog een avond dienst en dan snel mijn bed in en vroeg er weer uit!
Heb er bere veel zin in.

Italianen zijn zekermooie mannen (zonder gel en bril) Moet bekennen dat ik zelfs nog een poosje wat met een rijke italiaan heb gehad! Hij had zelfs een bodygard. Maar de lol was er snel van af, steeds als het spannend werd kwam meneer de bodygard om de hoek. ghighi.
Maar het is inderdaad goed voor jezelf vertrouwen.

Ben onwijs benieuwd als ik terug kom van vakantie wat voor een nieuws jullie voor me hebben. Hoop natuurlijk GOED!!!!!!!!!!

Nou, ga me nu naast mijn blonde kaaskop nestelen!

Zal jullie enorm gaan missen!

Tot snel!

Liefs Nien

Hoi Nien,

Ik heb me inderdaad ook een keer laten tackelen door zo'n charmante Italiaan. Het heeft zelfs een half jaar geduurd maar de afstand was toch te groot. Nu heb ik een donkere man (hij is geboren in Nederland maar zijn ouders komen uit Suriname). Een onwijs lekker ding al zeg ik het zelf haha.

Nou Nien, ik denk niet dat je dit nog leest maar voor de zekerheid.... VEEL PLEZIER!! (nou weet ik niet wanneer je terug komt, ik ga wel even de oude berichtjes lezen. Monique, weet jij dat misschien. Alles goed met je??? Hierboven staan de berichtjes voor jou)

X F.

Terug
Bovenaan