(Ongesteld) terug van weggeweest

Hi Frederique en Nien als je dit nog leest een super vakantie!!!

He Fred, hoe is ie.
Je kunt je al bijna weer voorbereiden op de klus week.
Volgende week weer toch?
Je had nog een vraagje over de maybe-baby.
Ik las een tijdje geleden op het zwanger worden forum dat er 2 waren die ook geen varens zagen.
Maar ik blijf hem wel doorgebruiken hoor, ik heb er ook goede ervaringen mee gehad.
Misschien heb ik deze maand wel geen ei gehad.
Ik weet niet of dat ken , wel een hoge temp en geen ei.
Zal ik eens op een forum gaan vragen.
Mijn temp. was vanmorgen 37.20, prima dus.
Ik merk dat als ik naar het toilet ga ik erop let of er ook een beetje bloed te zien is.
In principe als alles goed zou gaan zou ik nu ergens mijn innesteling moeten hebben [hoop,hoop]
De vorige keer had ik n.l wel een klein bloedingkje.
Ik voel verder niet veel bijzonders, het blijft weer afwachten.
Ik las op een forum dat ze er bij schrven in welke ronde de meiden zaten.
Dat was 3 of 4.
Ik tellen en zit inmiddels in ronde 27.
Toen begon ik toch wel te balen.
Je wilt het zoooo graag maar word steeds teleurgesteld.
Ik heb vanmorgen nog de dokter gebeld maar die is op vakantie.
Ik heb n.l iets vervelends.
3 weken geleden ondekte ik links aan de onderkant van mijn lies bij mijn vagina een klein "kogeltje".
Inmiddels is het al weer groter geworden en onregelmatig gevormd.
Gisteren zagen we dat het eromheen ook opgezet is.
Ik merk nu ook met fietsen dat het gevoelig word.
Ik vind het maar niks om met zoiets "intiems""naar de dokter te gaan maar het lijkt mij wel even verstandig.
Misschien is het ook wel een vetbultje maar het word snel groter dus.
Ik begin me dan alweer de raarste dingen in mijn hoofd te halen.
Stel je voor dat ze er een foto van willen maken?
Laat ik eerst maandag de HA maar bellen voor ik me te druk maak.
Komt jouw zoiets ook bekend voor?

Wat zullen jullie mooie kindertjes krijgen!
Vind ik altijd erg mooi, zo donker.
Het kan bij ons twee kanten uit.
Mijn man is blond met blauwe ogen en ik heb bruin haar met d.bruine ogen.
Lijkt me geweldig om te dingen van jezelf , ook karakter eigenschappen in je kindje terug te zien!
Het zorgen voor verheug ik me ook enorm op!
En dat je iets van je tweetjes hebt.
Zo ken ik er nog wel een paar!
Ik heb mijzelf gisteren even gek laten maken op babybrabbel.
Allemaal foto,s met dikke buiken!
Wat doe je jezelf aan he!
Een week voor mijn nod merk ik dat ik er heel veel mee bezig ben.
Laat de week maar snel omgaan....

Nou, ik zal zo even macaroni maken, heb n.l late dienst.
Tot gauw, liefs, monique

Hoi lieve Monique,

Groot gelijk dat je de dokter gaat bellen. Ik zou gewoon een afspraak maken met zijn vervanger want je kunt jezelf helemaal gek maken met het bedenken van allemaal doem-scenario's.
Toevallig ben ik gisteren naar de dokter geweest omdat ik een pigment vlek onder mijn oksel heb, die ineens flink was gegroeid. Ik heb me 2 nachten van alles in het hoofd gehaald en gisteren kon ik dan naar de dokter. Het schijnt een pigmentvlek te zijn die is ontstaan door een allergie en ik heb een simpel zalfje meegekregen!! Ik was zoooooo ongelucht. Volgende week laat ik wel voor de eerste keer een uitstrijkje maken, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust, dat ik weet dat daar alles ok is. Heb jij dat wel eens gehad? Een uitstrijkje? Lijkt me niet echt prettig!
Net als jij vind ik het ook niet prettig om voor dat soort intieme zaken naar de dokter te gaan.
Heb je nu al een afspraak gemaakt of moet je wachten tot je dokter terug is van vakantie?
Probeer je niet te gek te maken want het kan van alles zijn. Mijn zus heeft precies op die plek een keer een kleine abces (schrijf je dat zo?) gehad. Dat begon ook met een klein bultje dat snel groeide. Het kan dus goed dat het een heel onschuldig iets is. Laat je me weten wanneer je naar de dokter gaat?

Eigenlijk best bijzonder dat we nog steeds contact hebben. Eerst waren me maatjes op het december forum (ik vond het echt zoooo erg dat ik je toen moest "achterlaten" op het dec.forum, niet voor jou natuurlijk maar ik was bang niet meer zo'n maatje te vinden). En toen was daar onze Nienepien en toen (helaas, gezien de situatie) kwam jij je weer bij ons voegen. Het zou toch echt bijzonder zijn als we samen naar het april of mei forum kunnen!!

Wat jij had, had ik ook inderdaad. Een beetje bloedverlies een week na de eisprong. Ik weet ook nog dat ik heel erg afwezig was die eerste 2 weken. Zo reed ik ook mijn halte voorbij met de tram (was me nog nooit gebeurd) en volgens anderen was ik wat dromerig. Ik heb dat nu dus ook, dat ik rond de innesteling ga zoeken naar een bloeddruppel. Ook toen de ongi afgelopen zaterdag inzette (ik werd 3 dagen te vroeg ongi) hoopte ik eerst nog op een innesteling want eerst was het een druppel en later die dag volgde de echte ongi pas. Mijn volgende eisprong heb ik vermoedelijk rond 13 augustus. Ik begin a.s. maandag weer met de MB. Rond 9 augustus begin ik dan ook met de CB ovulatietesten (heb nog 5 staafjes liggen). Dan zou ik mijn ei toch niet kunnen missen als het goed is! Wel raar hoor dat de MB niets aangeeft. Heb je al antwoord op je vraag of het kan dat je een eisprong hebt als je temperatuur wel hoger is maar de MB niets aangeeft?
6 augustus is je nod he? Ik ga echt voor je duimen! Het schiet al op trouwens!
Ik vind het allemaal zo snel gegaan trouwens. Het lijkt wel als 2 weken geleden dat Nien nog aan het proberen was om zwanger te worden en nu heeft ze het hartje al zien kloppen! Echt geweldig voor haar! Hopelijk kunnen we haar snel volgen.
Heb je nog plannen voor het weekend? Ik echt helemaal niets. Ik zie wel wat we gaan doen. Gisteren zijn we naar de film Shrek2 geweest. Echt super leuk!
Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt, dan kunnen we in de tuin aan de gang (nu ben ik toch niet zwanger dus nu mag ik nog in de tuin werken...).
Nou meis, geniet van je weekend en ik spreek je snel weer. Weet jij trouwens wanneer Nien weer terug komt en waar ze naartoe is? Het is me echt even ontschoten.

X F.

Lieve Fred,

Ik heb nog geen afspraak gemaakt met de dokter, ze is n.l op vakantie.
Maandag is ze er weer dus dan bel ik even.
Net zoals jouw moedervlekje, je kunt beter even bellen.
Je tegenwoordig zulke enge verhalen dat ik zoiets heb bel maar.
Je vergeeft het jezelf nooit als je niet aan de bel trekt.
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad.
Maar in dec. heb ik een onderzoek gehad [hsg] waarbij ook zo,n eendebek word gebruikt, dat was niet pijnlijk hoor!
De rest wel maar dat hoeft niet bij een uitstrijkje.
Ik vind het ook nogal vervelendhet is zo intiem.
Mijn voordeel is dat ik een vrouwelijke HA heb en in het ZH met dat onderzoek toen ook,
Maar bij mijn echo,s die inwendig moesten had ik wel een [akelige] man.
Daar lig je dan......
Ik moet wel zeggen dat ik er een beetje aan begin te "wennen".

Ik vind het ook erg fijn dat we nog steeds contact hebben.
We gaan met alles gelijk op en we kunnen lekker alles bijelkaar kwijt!
Is toch hartstikke fijn!
Nou moet me toch echt iets van het hart!
IK ging net naar het toilet en had een beetje helder BLOEDVERLIES!!!!!
Ik zit nu dus in superspanning wat er gaat gebeuren!
Volgens mijn temp lijst had ik vorige week mijn ei.
Vanmorgen was hij nog 37.05.
Normaal begint mijn ongi met bruine prut.
Ik zit nu dus te denken dat het misschien wel een innestelingsbloeding is!!
Mijn ongi was afgelopen maandag 4 weken geleden.
Meestal is mijn cyclus 5 weken en ong. 4 dagen.
Spannend he!
Ik voel ook niet of er een ongi aan zit te komen.
Ik heb vanavond late dienst dus je begrijpt dar word veel naar het toilet tussen de bedrijven door
Ik houd je op de hoogte.
Maar het klinkt op zich goed toch?
Zou het inde 27e maand dan weer raak zijn?wahhhhhhhhh.

Nien komt 17 aug. weer thuis maar waar ze heen is heb ik niet helemaal bergrepen.
Als ze in Nederland is treft ze het tot op heden!
Het is echt super weer!!
Dus die film is een aanrader!
Ik zal hem onthouden.
Ik moet dit weekend gedeeltelijk werken.
Morgen ben ik vrij.
In joure zijn de ballonfeesten, misschien dat we daar morgenavond wel heen gaan.
Maar we hadden ook wel zin om te BBQ.
Zondag morgen en avond moet ik werken.
Een gebroken dienst, komt door vak. periode maar ja.
En dan begin ik v.w do-dag weer in de nacht.
De tijd vliegt he!
Voor je het weet heb jij je ei tijd alweer, op tijd klussen hoo
r!!!!.
Ik had mijn vraag nog wel op het forum gesteld maar de antwoorden waren wat flauw.
Sommige zijn hier toch grof op het forum!
Van de week las ik ook akelige berichtjes, dat de mensen onderling zo hard zijn.
Op dit forum ben ik geloof ik nog geen akelige berichtjes tegengekomen!!

Nou meis een heerlijk zonnig weekend.
Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen!!

Knuffel, Monique

Hoi meis,

Allereerst: WAAAAT??? Helder bloed? Monique, dat klinkt ERRUG goed hoor! Precies in de tijd dat je je innesteling zou moeten hebben! Jeetje, wat zal de tijd tot 6 augustus nu lang duren voor je. Haal je je nu niet van alles in je hoofd? Ik weet het niet maar ik heb er echt een goed gevoel over. Je verliest niet zomaar een druppel bloed. Een ongi begint meestal niet meteen al met helderrood bloed. Ik ga echt voor je duimen want ik gun het je echt heel erg!

Ik lees ook vaak even op het zwanger worden forum en daar is echt 1 of andere gek de boel aan het verstieren. Ik heb begrepen dat dat ook het geval is op het forum, als zwanger worden langer duurt. Wel apart dat dit forum nog bespaard is gebleven. Laten we hopen dat het zo blijft want ik kan me echt heel erg boos maken om mensen die zo ongevoelig zijn.

Ik had Cath de MB aangeraden en ik las nu net van haar dat ze varens had gezien. Gelukkig maar want ik begon me al zorgen te maken nadat jij geen varens had gezien. Ik begin er maandag weer mee maar ik vertrouw er niet meer voor 100% op. Vorige keer voelde ik trouwens mijn eisprong dus dat is wel prettig. Mijn ongi is nu voorbij, ik hoop maar dat het voor mij de komende ronde (ook???) raak is want ik zou het wel erg vinden om nog maanden op dit forum te moeten blijven. Ik zou zo graag samen met jullie de zwangerschap meemaken. (Ik ga er al helemaal vanuit dat je zwanger bent hahaha). Houd je me op de hoogte van je kwaaltjes???????
Succes op het werk, ik spreek je snel weer.

X F.

Heeee Fred,

Even een klein "verslagje".
Ik heb echt geen flauw idee of het een innesteling is of een beginende ongi.
Gisteren avond nog een klein beetje d.bruin.
En sind vandaag vanmorgen eerst d.bruine en vanmiddag een sliertje vers bloed.
Moeilijk hoor.
Mijn temp was vanmorgen nog wel "hoog".
We l iets lager dan gisteren.
Ik moet dus afwachten.
1 ding is wel gek sinds vorige week temp. verhoging dus als ik nu ongi ben dan snap ik er niets meer van.
Wel soms een beetje misselijk[of wil ik dat gewoon?]
Zoals je leest lekker vaag allemaal....
Ik denk zet het er nog even snel op maar ga nu lekker naar buiten.
Het is veel te mooi weer om achter dit schermpje te zitten!
Meid nog een heel fijn weekend met vele zonnestraaltjes!
Duim je voor me?

Kus, Monique2.
p.s over de maybe hoef je je geen zorgen te maken.
Lekker doorgebruiken, bij Cath werkte het ook.
Mischien is alles wel in de war bij mij.

Heee Monique,

Wat ontzettend spannend bij jou zeg!! Ik weet het natuurlijk niet maar het klinkt allemaal wel erg goed maar ik houd me in omdat ik je niet helemaal blij wil maken en dat het straks misschien niet zo blijkt te zijn. Ik blijf erbij dat het goed klinkt maar nu even je nod afwachten.. Wanneer ga je testen? 6 augustus??

Wat was het vandaag weer een heerlijk weer. Ik ben met Robin gaan winkelen omdat hij een nieuw colbert nodig had maar het was eigenlijk veel te warm om te winkelen. Robin moet morgen ook werken. Ik vind het altijd saai om de hele dag alleen thuis te zitten dus ik ga morgen maar even naar mijn zus om haar een beetje te gaan vervelen haha.

Er staat een enorme strijkwas te wachten... dat vind ik altijd zo'n vreselijke klus maarja, het moet gebeuren. Ik ga me er maar eens achter zetten.

Ik begin trouwens maandag weer met de MB. Als ik ervan uit ga dat ik weer een cyclus heb van 35 dagen dan is 13 augustus mijn vruchtbaarste dag dus dat duurt nog wel even..

Succes met je kwaaltjes. Je moet me wel op de hoogte houden van alles hoor! Vind het zo spannend voor je!!

X F.

Terug
Bovenaan