ongesteld worden

He Snoopy, hoe gaat het nu met je?? Ik kom ook van het novemberforum en ik heb toen gelezen dat het bij jou fout ging. Lees je nog weleens mee op het novemberforum?? Bij mij is het helaas ook fout gegaan. Wordt volgende week woensdag gecurreteerd. Hoe is het bij jou gegaan? Vanzelf of ook gecurreteerd? Sorry dat ik geen antwoord op je vraag geef. Ik ben trouwens wel vanochtend bij de gynacoloog geweest en die zei dat het meest binnen 6 weken weer op gang komt. Dus dat zou mooi zijn. Gaan jullie er ook weer voor?? Ik wil het liefst weer gelijk zwanger raken! Hoophoophoop. Verder veel sterkte en ik hoop voor jou dat alles snel weer op gang is! Liefs Ramona

heb half september miskraam gehad (na missed-abbortion), werd half november ongesteld en half december was de test weer positief! Ben nu inmiddels 23 weken zwanger van een klein meisje met een mooi rond hoofdje en lekkere bolle wangen!

Hoi,

Ik ben 22 maart gecurreteerd en ben afgelopen maandag 19 april ongesteld geworden, dinsdag zette het echt goed door, dus op zich ben ik weer mooi op tijd ongesteld geworden, gelukkig!!!!

Succes!

Terug
Bovenaan