ongesteld worden

Hoi,

Ik heb een spontane miskraam gehad en was op de kop af na 28 dagen weer ongesteld. (bijna op de minuut nog nooit eerder gehad) en de 2e keer was na 21 dagen al... ook nog nooit gehad. Ik ben nu weer op dag 18 en wacht weer af.

Groetjes,

Corina

Hallo allemaal,fijn dat jullie allemaal reageerden,ik ben nu nl 4 weken verder en heb veel last van mijn borsten en ook wat rugpijn maar nog geen enkel teken dat ik ongi moet worden en hoop dan ook dat ik gelijk weer zwanger ben,ik hebnatuurlijk alweer een test gedaan(stomstom,kan het niet laten)maar daar kwam nog niks uit,mischien veel te vroeg,maargoed het wordt dus afwachten of het een ongi wordt of niet.

Ramona hoe is het nu met jou,wat fijn een berichtje van je te zien(eigenlijk ook weer niet natuurlijk op dit forum)Bij mij is alles spontaan gegaan,was er zo mee klaar gelukkig,en jij? Hoe ver was jij toen? En zoals je ziet zijn we alweer druk bezig en gaat het verder super met me,bedankt voor je reactie en laten we voor iedereen hopen dat het weer snel raak is,ook nog veel sterkte toegewenst Ramona!

liefs Snoopy

Ha Snoopy, ik mocht maandag eindelijk voor de echo, had al wat lichtbruine afscheiding gehad, maar verder niks gemerkt. En op de echo hebben ze toen gezien dat het kindje met 8 weken gestopt was, terwijl ik voor mijn gevoel 11 weken was. Dat is echt een enorme teleurstelling. Ik moet nu tot woensdag wachten en als het dan niet spontaan is gekomen, wordt ik woensdag gecurreteerd. Maar de gynacoloog zei dat het nog best wel vast zat, dus hij dacht niet dat het vanzelf zou komen. Is wel een beetje een geruststelling, want ik durf bijna niet weg te gaan. Was het bij jou ook de eerste zwangerschap?? Bij mij wel, ook ik hoop snel weer zwanger te zijn. Ik zit alleen nog best wel tegen die curretage aan te hikken. Het zit nog in mijn lichaam he? en dat is echt een akelig gevoel. Eigenlijk wil ik het niet kwijt, maar aan de andere kant ook weer wel, dan kun je het nml afsluiten. Ik hoop van harte dat jij snel zwanger zult zijn! Misschien nu al wel??? Zou echt geweldig zijn! Ik duim voor je! Groetjes Ramona

Ik was een week overtijd, zwangerschapstest op zondag gedaan was positief. Maandag middag helaas aardig wat bloedverlies, zag het toen al zomber in. Dinsdag en woensdag een beetje bruine afschieding en Gisteren middag braak de boel pas goed door. Pijn in mijn buik en rug (krampen) alles komt nu los. Helaas een zwangerschap van hele korte duur. Was de eerste keer. 1 Plus puntje, ik weet nu wel dat ik in ieder geval zwanger kan worden. Was 7 maanden bezig. Op naar de volgende maand ik hoop dat het snel weer lukt en dat het dan wel goed mag gaan. Succes ook voor jullie. Groetjes, Mira

Pffff nou meiden even mijn hart luchten hoor,ik heb nog steeds last van mijn rug,de hele week dus al en word er gek van ,ik had dit bij de zwangerschap toen ook,dus ga maar vrolijk verder en zie het wel,meer kan ik niet doen maar je wordt er alweer aardig gek van(zou het wel,zou het niet)Ik wil dan ook gelijk zekerheid hebben,of ongi worden of een posi test,helaas beide is niet mogelijk,dus zal deze ongeduldige zich op ander zaken moeten richten,ik houd jullie op de hoogte,sorry ik moest even wat van me af kletsen
Liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan