Ongesteld worden....

Hoi Ynez,

Bij mijn dochter heb ik 10 weken (maar) volledige borstvoeding gegeven, toch werd ik pas na 7 maanden pas weer ongesteld.
Nu bij Tijn meteen FV, was alweer na een week of 8 onfgesteld. Dus zelfs al ben je straks gestopt met BV, kan het echt nog wel even duren voordat je lichaam op dat gebied weer 'normaal 'is. Ik zou me er maar geen zorgen om maken, wel lekker toch? haha
Liefs, Eline

Dan ben ik een uitzondering zeker. Ik was 2 weken geleden een beetje ongesteld
en nu dus echt! Ben 11 weken geleden bevallen.
Ik geef BV maar geen avond en nachtvoeding meer, dus misschien dat het daaraan ligt.

ik ben vorige week ongesteld geweest. na 10 wk. Ik geef geen bv, dus zat er wel op te wachten, vooral omdat ik weer met me pil wilde starten.
Heb ook gelezen en gehoord dat bij bv het heeeel lang weg kan blijven, alleen nooit als anticonceptie gebruikt mag worden. Maar goed net als marina kan natuurlijk ook. gewoon met bv ongie worden.

gr. bambi

Hallo,
Ik ben ruim  4 maanden geleden bevallen en geef nog bv. Ik ben ook nog niet ongi geweest, eerlijk gezegd mis ik t totaal niet.
Ik denk dat t per persoon verschilt, wanneer je weer ongi wordt. Zoals ik uit je tekst kan opmaken zou je graag weer alles bij het oude willen. Bij deze hoop ik voor je dat t dan weer snel mag gebeuren.
groetjes,
sterretje

Terug
Bovenaan