Ongesteld zwaar gevoel

yhfyr

New member
<p>Hoi,</p><p>Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld. Weer heviger dan voorheen. Maar vooral heb ik zo’n zwaar gevoel van onder. Alsof er een steen in zit die ik binnen moet houden. Sorry voor de omschrijving maar weet niet hoe anders. Zijn er meer die hier last van hebben? Tips? </p>
 
Mijn menstruatie is ook een stuk heviger dan voor mijn zwangerschap. Een normale tampon, waar ik voorheen voldoende aan had, trekt het de eerste 2 dagen echt niet. Ik krijg altijd last van mijn spieren tussen mijn benen. Een soort verkrampt gevoel. Vooral als ik lang sta. Dat had ik voorheen ook wel eens maar nu is het vaste prik. Met ontspanning en even zitten trekt het snel weg.
 
Mijn menstruatie is ook een stuk heviger dan voor mijn zwangerschap. Een normale tampon, waar ik voorheen voldoende aan had, trekt het de eerste 2 dagen echt niet. Ik krijg altijd last van mijn spieren tussen mijn benen. Een soort verkrampt gevoel. Vooral als ik lang sta. Dat had ik voorheen ook wel eens maar nu is het vaste prik. Met ontspanning en even zitten trekt het snel weg.
 
Herken ik qua zwaar gevoel! Lijkt me toch een soort verzakking of aanslag van de bekkenbodem. Een periode in 2e zwangerschap heb ik t ook erg gehad, alsof er een touwtje met gewicht aan mn punani hing haha. Maar na de zwangerschap werd t streeds beter, al trainde ik wel vaker mn bekkenbodemspieren. En het lijkt wel een beetje hormonaal ingegeven.
 
Herkenbaar. Dit gevoel werd bij mij na een jaar wat minder. Heb het de 1e paar weken na de bevalling heel erg gehad. Heel zwaar gevoel, kon niet eens groenten snijden. Deed ik zittend aan tafel. Bleek een zware blaasontsteking te hebben. 3 kuren gehad.
 
Terug
Bovenaan