Ongesteld :-(

Hoi Niem,

Ze zeggen dat ze al op cystes controleren bij het meten van de eitjes.. Ik zal het de volgende keer even navragen maar voor deze ronde zal dat niet meer lukken vrees ik. Eigenlijk belachelijk dat ze niet eens een noodnummer open hebben die twee weken! Ik wacht eerst even een paar dagen af of ik antwoord krijg op mijn mail.. Hoe staat het met jouw bruine afscheiding? Ik weet dat een ander maatje van mij dat ook had en zij bleek zwanger te zijn!! Ik hoop het zo voor je! Ik hoor van je!

X F.

Ik krijg steeds meeer van dat bruine slijm niet over dreven veel maar ietsjes meer als het echt ee ongi was dan het het nu wel doorgezet maarja.
Ik wacht het wel af tot morgen misschien dat ik dan toch ongi wordt.
Ik ben dan trouwens nog niet thuis ik denk dat ik er morgen rond een uur of 19.30.
Ik spreek je dan wel gr niem

Hoi lieve Niem,

Wat spannend wordt dat nu dan zeg! Ik denk niet dat het een gewone ongi is, want dan had het wel doorgezet denk ik! Ik weet het natuurlijk niet zeker maar het zou goed kunnen dat je zwanger bent! Wat geeft je temperatuur aan?

Dikke kus F.

Hoi F,
Balen zeg, ik had zo gehoopt, dat je ook met ons mee zou gaan naar de augustus site! Nu weer een tijd wachten. Echt shit zeg.
Hou je taai he en laat je feestdagen niet verpesten.
Liefs A3
(nb. ik voel nu wel steeds meer kwaaltjes hoor. Echt dikke borsten heb ik nu en smorgens een vieze smaak in de mond en alleen maar trek in brood met kaas. De rest kan me gestolen worden. Ik wrod helemaal vies van speculaasgeur en uien.Bah. Morgen 6 weken. Gaat toch ook best hard. Ik denk aan je en kijk of je de volgende maand alsnog achter ons aan komt!!!
Liefs A3

Ik heb me net toch een potje staan jankem:-(
Ik ben net ongi geworden ik baal als een stekker.
Ik had er stiekem nu wel op gerekend maar zo zie je maar hoe je door je lichaam in de maling genomen kan worden.
Alweer een maand voorbij!!!!
Ik moet nu morgen het ziekenhuis bellen en dan moet ik Woensdag beginnen met die rot pillen.
Ze gaaan natuurlijk eerst kijken of ik geen cystes heb.
Dus F ik voeg me weer bij jullie toe ik vind het wel gezellig maar wil toch heel graag met jullie praten op het andere forum.
Ik hoop dat onze tijd ook eens komt als het maar niet nog een jaar gaat duren want dan word ik GEK!!!!!!!!!!!
Meid ik spreek je.
Dikke kus verdrietige NIEM:-((((((((((

Goedemorgen Meiden,
Kan me wat voorstellen bij jullie reacties. Ik heb vandaag de laatste pillen Clomid (hiephoi) en a.s. woensdag gaat de gyn kijken of ik nu wel een eisprong krijg. Moet zeggen dat ik er nu al zenuwachtig voor ben. Ik hoop het zo hè. Mocht het idd zo zijn dat er wat aan het groeien is dan gaat tie of ze waarschijnlijk springen met mn verjaardag. Dat zou een waanzinnig cadeau zijn dan vind ik het ineene niet meer zo erg om 30 te worden.

Hoop dat jullie je al wat beter voelen, ik heb er meestal een paar dagen voor nodig.

F wat verschrikkelijk lief van dat forum maatje. Jeetje dat doet je dan denk ik ook wel heel erg goed.

Dikke knuffels
patricia

Terug
Bovenaan