ongesteld

hoi allemaal

ik heb een vraagje over ongesteld worden

wanneer ben je na je bevalling weer regelmatig ongesteld.
ik ben bevallen op 16 september en was 19 oktober voor het laatst ongi. het is inmiddels 30 november en begin me een beetje zorgen te maken.
terecht of niet?

alvast bedankt voor jullie antwoord

kleintje

Hoi
Ik hoorde dat het lichaam weer erg   moet wennen aan de nieuwe situatie. Dus dat het even kan duren dat je weer regelmatig ongesteld wordt. Dus het kan even duren, Slik je al de pil? dan zou het de 1e 3 maanden onregelmatig kunnen zijn en daarna moet het wel regelmatig worden, zo niet met de pil dan moet je even met je huisarts contact opnemen (als je na 3 maanden slikken nog rommelig vloeit)

Groetjes wendy mv tycho

hoi hoi

vorig jaar heb ik een mk gehad en na die tijd was ik ook super onregelmatig ongesteld.........ja lichaam heeft idd tijd nodig....

nu ben ik begonnen met de pil en het is ook nog een rommeltje.....

vorige keer een hele week voordat ik het moest worden bruine afscheiding zeg maar

en nu 4 dagen voor de laaste pil alweer die bruine zooi............

terwijl ik zoiets had ik ga doorslikken , want as ,maandag gaan we naar center parcs en lekker veel zwemmen etc, dus heb geen zin in gezeur, maar gezien het feit dat ik nu al doorbloedingen heb , stop ik mar gewoon en dan hoop ik dat ik er weer snel van af bent.

dus zoals je ziet een rommeltje hier dus......

liefs tobi

Terug
Bovenaan