ongesteld

Ik heb ruim 5 weken na de bevalling gevloeid en daarna duurde het  4,5 weken voor ik voor het eerst ongi werd. Ik ben toen  meteen begonnen met de pil en bij de 2e strip is het alweer normaal verlopen.

Groetjes,
mama van Tijs

Het hangt er ook vanaf of je borstvoeding geeftg wanneer je weer ongesteld wordt. Ik ben in juil bevallen (wel via keizersnede) en pas in november ongesteld geworden, heb 2 maanden borstvoeding gegeven. Ik geloof dat het dan 3 maanden kan duren voor je weer ongesteld wordt.

Bij mij heeft het heel lang geduurd. Ik "breek" hier in en "hoor thuis" bij 2-3 jr. Maar deze ervaring wilde ik wel even delen:
Ons zoontje was geboren begin september, 5 weken gevloeid. Tot 9 mnd bv gegeven en 4 weken na het stoppen met bv ben ik pas voor het eerst weer ongesteld geworden.

Mirne is al weer 20 weken en ik ben 17 weken aan de pil. Ik geef nog volledige borstvoeding. Geen ongesteldheid te bekennen. Had laatst wel de lage zeurende rugpijn die er voor mij bijhoort, maar geen bloed. Ik wacht rustig af

Barbara

hoi hoi
mijn dochter was 26-10-2004 grborenen heb twee weken gevloeid en  werd voor het eerst 26-12-2004 (twee mnd na ) voor het eerst ong .
mijn zoontje is 20-09-2006 geboren heb 6 weken gevloeit en werd twee weken later meteen echt ong dus het is bij ieder en iedere bevalling anders groet debbie

Hoi,

Bij Merijn was ik na 4 maanden pas weer ongesteld, terwijl ik tot 7 maanden bv heb gegegeven. Merijn is via de normale weg geboren.

Nu bij Siebe heb ik een keizersnede gehad. Ik had al  ruim een maand na de geboorte van Siebe steeds een paar dagen bruine afscheiding, zo om de 2-3 weken een paar dagen. Nu vandaag, ben ik pas weer voor de eerste keer echt ongesteld en Siebe is nu ook 4 maanden.

Hiep hiep hoeraaa, ik mag weer mee doen, blèèèk.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan