Ongesteld

Hoi,

Ik ben 11 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest. Het heeft ongeveer 5 en halve week geduurd, voordat ik gestopt ben met bloeden van de bevalling.
Zijn jullie inmiddels alweer ongesteld geweest?
Duurt het na 11 weken niet erg lang? Had voordat ik zwanger was een onregelmatige cyclus.

Ik werk zelf als doktersassistente en ben zelf op 1 jan jl. bevallen. Het is niet ongewoon dat je nog niet weer een menstruatie hebt gehad, maar hou er wel rekening mee dat je wel weer vruchtbaar kunt zijn!!!! Je eisprong is immers 14 dagen voor je menstruatie, dus dat kun je (nog) niet weten.
Bij mij duurde het ongeveer 10 weken en was het bloedverlies voor mijn gevoel heviger dan al het vloeien na de bevalling bij elkaar. Ook de 2e menstruatie, die meteen weer regelmatig was, was behoorlijk hevig maar inmiddels ben ik weer met de pil begonnen dus ik hoop dat dat de volgende keer weer wat minder wordt. Wat ik vooral vervelend vond/vind is het "zware" gevoel in mijn bekkenbodem en/of schaamstreek tijdens de menstruatie. Hebben meer moeders hier last van?

Groetjes.

Ben ook 2 weken na de bevalling begonnen met de pil, gewoon weer mensturatie.Wel heviger dan voorheen. Het zware gevoel ken ik niet.

Andere vraag, ik heb 7 inwendige hechtingen gehad. Kan nog steeds geen hechtingen verdragen, ook wil de sex hierdoor niet lukken.
Ik weet dat het weefsel zachter moet worden enzo..maar dit duurt wel erg lang. Ben 14 jan bevallen.
Door veel inwendige onderzoeken tijdens de zwangerschap en tijdens de bevalling zit ik echt nog even niet te wachten op een nieuw inwendig onderzoek...
Wie heeft hier ervaring mee ?

hier ook nog niet ongesteld. Ben nu 11,5 week geleden bevallen. Maar ik geef dan ook nog volledige BV. Dan kan het wat langer wegblijven.

Als je twijfelt bel je gewoon even de huisarts toch? Vragen staat vrij hoor!

hoi,

@ C1-1-11: Dat 'zware' gevoel op de schaamstreek heb ik nu ook, terwijl ik niet ongesteld ben.
Voel dat geregeld als ik lang heb gezeten en ineens ga staan. Of als ik lang sta.
Vervelend gevoel is dat, een soort druk.

@JessicaN: Bij mij was het ook erg stug/strak door de hechtingen. Mijn vk zei dat ik het moest masseren met ongeparfumeerde massageolie.
Met duim en wijsvinger. Je duim aan de binnenkant en je wijsvinger aan de buitenkant. Ik vond het niet prettig maar leek wel te helpen...

Terug
Bovenaan