Ongesteld

Ik weet uit ervaring bij de vorige twee, dat mn menstruatie pas weer begint als ik bijna klaar ben met afbouwen van de borstvoeding. Ik geef nu nog volledige borstvoeding tot en met hij zes maanden is als ik het volhoud, ik weet dat als ik dan af ga bouwen alles weer op gang komt!!
Heerlijk,,dat duurt dus nog even!!!

Ik ben 15 weken geleden bevallen en ook nog niet ongesteld. Ben ook al 11 weken geleden gestopt met de bv.
Mijn ha ass vertelde dat als ik nu al met de pil begin de menstruatie die dan komt een soort 'fake' menstruatie is. Ik moest het liefst nog even wachten met de pil tot het echt op gang komt anders kunnen ze niet controleren of het een nep ongesteld is door de pil of een gewone cyclus...
best irritant want je moet nu altijd iets bij je hebben en het kan opeens 'los' barsten. Heb al een paar keer buikpijn gehad dat ik dacht ja nu komt het maa tevergeefs.

@MissM: Ik heb ook al een paar keer een 'vreemde' soort buikpijn gehad. Elke x denk ik dat het dan gaat gebeuren, ook omdat ik er 's nachts weleens wakker van wordt. Maar nee... 't zet niet door...
Indd irri dat je steeds wat bij je moet hebben.

Ik gebruik nu ook nog zacht maandverband omdat anders mijn ondergoed langs mijn litteken van de knip schuurt. Dat voelt echt niet fijn. Heeft iemand dit ook?

Hi Dames,

Dat zware gevoel waar sommige over spreken en 1 iemand gaf zelfs aan bij opstaan en lang staan hier last van te hebben zijn verschijnselen die horen bij bekkeninstabiliteit. Ten tijde van je menstruatie gieren je hormonen weer door je lijf en reageert je bekken(bodemspieren) hierop. Vooral rust is de enige remedie.

Sterkte!

Groetjes

Hoi linn1984,
vooral als je (bijna volledig) borstvoeding geeft is het normaal dat je niet snel ongesteld wordt. Zelf ben ik eind januari bevallen en ook nog niet ongesteld.
Maar zoals anderen ook aangeven, hou inderdaad in gedachten dat je wel gewoon vruchtbaar kunt zijn!

Terug
Bovenaan