Ongesteld??

Elijah is 6 weken en 3 dagen en ik geef flesvoeding en ben ook nog niet ongesteld. Van mij mag het nog wel effe wegblijven hoor! Heb het totaal niet gemist haha

Ook zo niet gemist

En ik moet nu uit gaan zoeken hoe ik het wil
Wil namelijk geen hormonen meer, dat heeft in welke hoeveelheid ook een vervelende uitwerking op mij
Zelfs spiraaltje, lichtste pil doen dat nog....,

Dus hoop binnenkort bij de gyn te horen wat er wel kan dan

Joshua is morgen 4 weken dus ik ben benieuwd of ik het deze week al kan gaan verwachten... Met borstvoeding duurt het inderdaad vaak langer voordat je weer ongesteld wordt dan wanneer je flesvoeding geeft. Ik geef flesvoeding dus ik ben benieuwd! Ik ga trouwens niet aan de anticonceptie, ik heb inmiddels al 5 jaar lang dat ik door de pil heen (veel pillen geprobeerd!) gewoon een eisprong krijg en dus door de pil heen vruchtbaar ben. Veel andere opties zijn er niet ivm regelmatige baarmoederonderzoeken. En net als Puck heb ik gewoonweg ook echt last van hormonen die ik dan in m'n lichaam krijg. Al een paar keer door de pil tegen depressies aangezeten, risico neem ik dus niet meer nu er een kind is. Het is voor ons hopen dat het er niet weer een rubbertje scheurt want zo is Joshua verwekt en ik moet er niet aan denken om snel weer zwanger te zijn hahaha!

Terug
Bovenaan