Ongesteld?

ja idd..het verschilt heel erg..ik ben op een gegeven moment maar weer een zwtest gaan doen..hihi...maar goed na 6 maanden kwam het toch gewoon weer..:D
 
Gelukkig lijkt me haha!
Ik hoef in ieder geval nog even niet zwanger te worden ;-)
Maar vind het wel prettig als ik weer in mijn vaste ritme van 28 dagen kom, kon er voor mijn zwangerschappen bijna de klok op gelijk zetten haha!
 
Ik had ook zo'n heerlijke 2-dagen cyclus en sowieso heel weinig last ervan. Het enige dat ik altijd (en nu dus ook) vervelend heb gevonden was het afwachten als het bijna zo ver was. Ik hoop dat het hier ook zo lang weg blijft. Nog een paar maanden... oohhh heerlijk!
 
Jammer genoeg na 4 weken de opmerking van mijn man.... ben je niet ongesteld? Na een kribbig antwoord van mij. En ja hoor.. de volgende dag was het zover. Hopelijk net zo regelmatig als voor de zwangerschap. Ik hoop alleen iets minder heftig....
 
Ik heb na de bevalling nog 6wk bloed verlies gehad. Wel na 3 weken begonnen met de pil. Na 3 weken gewoon weer ongesteld en na die week geen bloeding meer.
 
Ik ben begonnen met cerazette, een pil zonder stopweek. Deze week kramp en heel licht vloeien dus de cyclus werkt denk ik weer.
Zwanger zijn was heerlijk maar nu nog maar even niet :)
 
Intimiteit?????? Pfff vrees dat dat nog even gaat duren. Maar er wordt genoeg geknuffeld en gekroeld gelukkig. En het scheelt dan weer dat je daar niet zwanger van wordt. Hihi. Misschien had ik die pil ook kunnen laten :-D
 
Terug
Bovenaan