ongesteld

Hoi mama's

Mijn dochter is nu 6 weken oud en geef nog volledige bv.
Nu ben ik na 4 weken alweer ongesteld geworden en nu heb ik weer bloedverlies..
Ben ik nu weer ongesteld of wat is dit??
 
Ho Caroline20,

Mijn zoon is vandaag ook precies 6 weken en ook ik geef volledige borstvoeding.
Ik heb nog geen last gehad van bloedverlies, maar heb wel gelezen dat dit ongesteldheid na een bevalling voor iedere vrouw op een ander moment weer kan beginnen.
Ik zou navraag doen bij je vroedvrouw als je daar weer een keer heen moet. Dan heb je zekerheid.

Groetjes
 
Sommige vrouwen zijn ondanks bv gewoon ongesteld. Zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn. Let er dus op dat je ook gewoon vruchtbaar bent.
 
Ons mannetje is nu bijna 4 maanden en mijn menstruatie is afgelopen weekend ook weer op gang gekomen. Schijnt voor iedere vrouw anders te zijn wanneer dit gebeurt.
Wel lees ik overal dat de eerste menstruatie heel heftig is, veel bloedverlies en lang. Moet zeggen dat ik dat niet zo ervaar. Zaterdag en zondag redelijk bloed verloren, zeker niet meer dan normaal. In de nacht van zondag op maandag niets. Maandag amper wat, paar druppeltjes per uur. Nu sinds gisteravond 20:00 niets meer. Hoop dat het hierbij blijft, vond het wel prettig zonder menstruatie haha.

Maar als je bloedingen zo kort op elkaar komen, zou ik het voor de zekerheid even navragen bij verloskundige / gynaecoloog / huisarts.
 
Terug
Bovenaan