Ongesteldheid zet niet echt door?!

Hoi meiden,
Even mijn verhaal kwijt en om misschien wat ideeen daarover van jullie te horen. Ach eigenlijk wil ik natuurlijk maar 1 ding horen!(net als iedereen hier!)  Dat snap je toch wel, he? haha.
Maar ik heb nu al zo'n 2-3 dagen wat bruinig bloed verlies. Het is niet veel (Ja, sorry hoor voor de details...) ik red het met een inlegkruisje.
Over mijn NOD kan ik eigenlijk niet zoveel zeggen. Bij een normale cyclus zou ik 18 aug. al mijn NOD hebben: daar dus nix geworden en een paar dagen daarna een test gedaan: negatief.
De cyclus hiervoor duurde zo'n 50 dagen en als ik daar nu weer vanuit ga dan zou ik 5 sept. mijn NOD hebben. Maar nu dacht ik 2 dagen geleden dus dat ik dan nu wel ongesteld zou worden, maar het zet niet door. Ik heb begin juni de Mirena spiraal laten verwijderen, ik veronderstel dat mijn lichaam nog aan het regelen is. Maar ik vind het raar dat ik nu nog niet echt ongesteld wordt. Of zou dit wat anders kunnen zijn??

Groetjes Essie.

Hoi Essie,

Het zóu een innestelingsbloeding kunnen zijn....... dan zou je volgende week ergens positief moeten testen. Dus denk ik dat je voor nu even af moet wachten, als je ongi niet echt doorzet maar dit dus weer ophoudt zou ik volgende week een testje er tegenaan gooien.....

Succes ik duim voor je dat het raak is!!! Kun je gezellig mee ;-)

Liefs Hallow

hoi hoi,

als ik dit lees krijg ik dus echt de kriebels!
mijn vorige cyclus duurde 52 dagen en dan zou ik ook 5 sept mn nod hebben. omdat ik erg eigenwijs ben heb ik toch getest en negatief. ik had me net neergelegt bij het feit naar ronde 5 te gaan en dan lees je dit!!

adem in, adem uit, adem in, adem uit. het lijkt wel of ik in een achtbaan zit.

hoop dat ik morgen ochtend weer wat ontnuchterd ben.

doei
groetjes esther

pas op met blij zijn!!!! ik wil de lol niet verpesten, maar jullie behoeden......voor een teleurstelling. het is bij mij namelijk ALTIJD een voorbode van mn ongi. toch duim ik keihard voor jullie!!!!!!

He Angel27,
Je hebt gelijk hoor, probeer ook niet te enthousiast te worden... maar ja....
wat een mens soms toch raar in elkaar zitten!
Wat betreft die "ongesteldheid" da's weer helemaal over: het heeft maar 2-3 dagen geduurd en was dus maar zeer zeer weinig: donker van kleur (getsie/sorry).
Nu dus nx meer. Als ik as. maandag nog geen menstruatie heb dan ga ik testen hoor.
Wil toch gewoon zekerheid. Dan zit ik al op een cylcus van 53 dagen dus.....
dan maar wat onzekerheid wegnemen...

Groetjes Essie.

Terug
Bovenaan