Ongesteldheid zet niet echt door?!

Hoi Essie

Ik heb een beetje hetzelfde. Eind mei gestopt met de pil. Na 79!! dagen mijn eerste ongi, maar slecht een beetje rood/bruine afscheiding gedurende 3 dagen, zelfs amper een inlegkruisje nodig. Op dag  84 een testje gedaan  omdat ik  dag 72 tot 78 last van gespannen borsten waarvan ik uitging dat dat misschien wel de week na de innestelling zou zijn. Die test was negatief, dus ging ik er maar weer van uit dat dat toch een echte ongi was en ben weer begonnen met opnieuw te tellen en zit nu op dag 16.
Als ik nu weer bijna 80 dagen moet wachten is me dat veels te lang, maar ik voel nu verder niets aan mijn lichaam: niet misselijk, niet moe, geen gespannen borsten.
Ik wou dat ik gewoon een normale cyclus had dan wist ik waar ik aan toe was. En elke week testen wordt toch ook wel een beetje duur.
Ik wacht denk ik nog maar even af.
Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt.

Groetjes Bab

Beste mensen 
Ik ben normaal nu ongesteld ik verlies wel wat bloed maar het komt gelijk niet volledig ik ben ook al zeker een week ochtend misselijk en sommige etens warens kan ik nie ruiken of zien of ik moet naar het toilet lopen ik vraag me af of iemand me wat meer kan helpen hier over nog niet zo veel ervaring hier mee ?

Beste mensen  Ik ben normaal nu ongesteld ik verlies wel wat bloed maar het komt gelijk niet volledig ik ben ook al zeker een week ochtend misselijk en sommige etens warens kan ik nie ruiken of zien of ik moet naar het toilet lopen ik vraag me af of iemand me wat meer kan helpen hier over nog niet zo veel ervaring hier mee ?

Terug
Bovenaan